50 Blogs Educatius que hauries de conèixer II

Com bé recordareu ara ja fa dos mesos vaig fer una publicació dedicada a donar a conèixer 50 blogs educatius. Com bé vaig anunciar a l'entrada, ha arribat el moment de renovar la publicació i descobrir 50 Blogs Educatius que hauries de conèixer II. El blog és una eina fantàstica per a tots aquells que ens dediquem a l'educació, és un espai que ens permet construir i aprendre coneixements, un racó d'experiències, d'ajuda, de relfexió,... Tots tenim coses a dir i a compartir amb els altres, així doncs us animo a iniciar aquesta aventura. N'estic segur que en quedareu molt satisfets!


BLOGS D'EDUCACIÓ INFANTIL


BLOGS DE MANUALITATS

15. Enxub
18. Mirades

BLOGS DE LITERATURA INFANTIL I JUVENIL


BLOGS D'EDUCACIÓ ESPECIAL


BLOGS DE RECURSOS EDUCATIUS


Una de les peculiaritats dels blogs és que podem deixar comentaris i interactuar amb els creadors, autors i lectors dels espais. En aquest cas, us animo que col·laboreu en la recomanació de nous blogs per tal de complementar la nova edició de recull de blogs educatius que es farà d'aquí a dos o tres mesos. Trobeu a faltar algun blog? Espero que aquesta recopil·lació us sigui útil!

Comentaris

Anònim ha dit…
Moltes gràcies Joel per afegir-me en aquesta llista tan útil, espero que ara que comença el curs pugui dedicar-me més regularment al bloc ja que el tinc una mica abandonat per falta de temps...
Gràcies per pensar en mi de nou i fins aviat! ;)
petit món ha dit…
Excel.lent recull, m'anirà de perles per descobrir nous blocs. Gràcies per compartir tantes coses.
Tonets
Hola Joel,
moltes gràcies per afegir-me al teu llistat.
També, em servirà per conèixer nous blocs :)

Gràcies i ens llegim,
Txell
lluna ha dit…
Moltes gràcies Joel per afegir-me a la llista. Amb aquestes llistes que fas sempre anem coneixent nous llocs del tot interessants.
Petons!
Fer de Mestres ha dit…
Com sempre, un recull molt encertat!
Et proposo fer el recull de blocs educatius d'arreu del món, n'hi ha de molt interessants (fes una mirada als francesos i als canadencs: m'encanten!!!)
Sempre tindrem el traductor google ha, ha,ha.
Petons bloguers
Carme
Magda ha dit…
Un recull genial. Com sempre una gran feina. Ara fare una ullada als blogs que no conec que de ben segur son molt interessants.Un petonas
Mireia Carreño ha dit…
Ole!!!! MOOOOOOLTES GRÀCIES!!!! M'has alegrat el diumenge! Vaig a veure la resta de blogs ^^
Ana Martínez ha dit…
Una estupenda recopilación. Me paso a visitar los que no conozco. Un beso.
manetesicosetes ha dit…
Joel, moltíssimes gràcies per recomanar el meu blog! No saps la il.lusió que em fa que hi trobis idees intetessants per fer amb nens! Una abraçada!
Unknown ha dit…
Moltes gràcies per incloure "Encenent la imaginació" en aquest fantàstic recull. Alguns d'aquests blocs ja els conec, d'altres encara no, però estic segura que hi trobaré un munt d'idees interessants!
Per cert, ens veiem el dia 28 a Granollers, moltes felicitats!
Mooooolteeessss gràcies Joel!!!
per afegir-me en aquesta llista i donar resò al meu bloc. Ets un solete i a més un crak amb les teves publicacions sempre tan útils i que ens ajuden tant.
Porto uns dies una mica desconectada del món blogger, posant-me al dia, espero aviat poder seguir compartint des del meu petit raconet.
Una forta abraçada i molt petonets!!
Eva Jiménez ha dit…
Una entrada genial!! Un recull on trobar fàcilment recursos que ens ajuden en el dia a dia!
I moltes gràcies per incloure el meu blog!!
Una abraçada,
Eva
Joel Artigas ha dit…
@Eugenia De res. Encara que el tinguis una mica abandonat, tens uns continguts molt interessants! Tot en el seu moment. Petonets! :)
Joel Artigas ha dit…
@Anna De res! Gràcies a tu pels comentaris que em deixes. :) Muak.
Joel Artigas ha dit…
@Txell De res. Ja saps que el teu blog és un bon referent per a mi, no hi podia pas faltar! :)
Joel Artigas ha dit…
@Lluna De res! Magnífic que mica en mica anem coneixent nous espais... un petonet.
Joel Artigas ha dit…
@Carme Ostres, molt bona idea Carme. M'ho apunto. Petonets varis! :)
Joel Artigas ha dit…
@Magda Gràcies a tu per deixar sempre un petit comentari. Petonets i abraçades.
Joel Artigas ha dit…
@Mireia DE RES! Què bé que t'hagi agradat. Seguim aprenent! :)
Joel Artigas ha dit…
@Ana ¡Genial! Seguro que te será muy útil. Abrazo.
Joel Artigas ha dit…
@manetesicosetes De res. Per a mi també ha estat tot un descobriment. Me n'alegro d'haver-te conegut. Muak!
Joel Artigas ha dit…
@Àngela Gràcies a tu per compartir aquest espai amb nosaltres. Com ja deus saber, aquest anys no he pogut assitir als premis. A veure si l'any vinent ens coneixem...! Petonets i abraçades. :)
Joel Artigas ha dit…
@m.àngels El teu blog no hi podia pas faltar. Me n'alegro que t'hagi fet il·lusió. I tant, segur que en descobriràs llocs molt interessants! :) Muak.
Joel Artigas ha dit…
@Eva De res! Gràcies per deixar el teu comentari. Ara ja ens coneixem. Petons 2.0! :)