Educació i les TIC al Facebook: recursos i idees per desenvolupar la creativitat

Avui una entrada ben especial que de ben segur us agradarà. Com molts de vosaltres sabreu fa cosa de dos anys vaig iniciar l'aventura al Facebook, a fi de proporcionar un espai comú i compartit ple d'idees creatives i artístiques per treballar amb els infants. Sense cap mena de dubte, el Facebook d'Educació i les TIC s'ha transformat en un espai de referència per a molts docents, un aspecte que m'omple d'alegria i motivació per a seguir creant i compartint continguts.


Però, què hi podem trobar? Doncs, tota mena de manualitats, recursos i materials per desenvolupar la creativitat, la originalitat i la imaginació. Tots els continguts publicats els trobareu categoritzats en els següents àlbums: 























































Espero que us agradi i que en pogueu treure profit. Us espero al Facebook!

Comentaris

Miren ha dit…
Qué organización, me encanta, creo que necesito un curso intensivo de facebook, jeje enhorabuena
Magda ha dit…
Jo ja en trec molt de profit del teu facebook jjejejejejejejejeje.
Un munt d'idees i una gran organització!!!!
Felicitats crack !!!!!
Petonets !!!!
petit món ha dit…
Entrar al teu facebook és un no acabar!!! sempre que el visito no trobo mai el moment de plegar, és un po de sorpreses i grans recursos.
Moltes gràcies per la teva feina.
Tinc una manualitat pel concurs però no tinc gaire clar com ho he de fer, si no ho he entès malament l'he de posar al teu facebook però probablement per ignorància vaig desorientada per fer-ho, si pots aclarir-m'ho t'ho agrairé molt.
Bona setmana
Tonets
Ana Martínez ha dit…
Cuántos materiales tienes, Joel, ¡genial! Un beso.
Joel Artigas ha dit…
@Miren Gracias. A mi me encanta que os guste y que lo podáis aprovechar...! :) Besitos.
Joel Artigas ha dit…
@Magda Què bé! Ja, ja t'hi veig sovint remenant continguts i clicant al "m'agrada". Petons i més petons. :)
Joel Artigas ha dit…
@Anna Ben senzill. Per participar al concurs has de penjar al Facebook una publicació al mur de la següent manera: #Concurs de Manualitats - (el nom de la manualitat que hagis fet). Si tens algun problema ja m'ho faràs saber.

Gràcies per les teves paraules. Un abraçada molt gran.
Joel Artigas ha dit…
@Ana Gracias y más gracias. A seguir...qué no pare. Aprender es un gustazo. Un besinho.
ideesmagistrals ha dit…
Mil gràcies per fer aquests tipus de reculls. Ens treus un munt de feina!! Si he de fer alguna manualitat amb els meus alumnes, sempre xafardege pel teu facebook (i ni que dir del pinterest!!). Hi ha coses genials i tècniques súper creatives!!!
Joel Artigas ha dit…
@Estrella Moltes gràcies Estrella. No saps com me n'alegro que t'agradin les publicacions. Ja tinc ganes de fer nous projectes amb vosaltres. Un petonet més que enorme. :)