Toquem plegats?: treballem les agrupacions musicals

Segur que més d'un cop heu pensat, ostres, com m'hauria agradat saber una mica més de música per tocar en un grup de música. Eps, mai és massa tard, oi? De fet, jo afegiria, per què no iniciar aquesta aventura des de ben petits? A les escoles sempre hi ha infants que fan música extraescolar, que toquen instruments diferents als que tots coneixem, un aspecte fantàstic que podem "aprofitar" perquè ens acompanyin les cançons que toquem o cantem tot el grup-classe. Dit això, avui us presento recursos per treballar les agrupacions musicals. Què us sembla? 











Ara ja no tenim excusa. A tocar!

Comentaris

Mireia Torrent ha dit…
Eiiii aquest és el teu tema preferit ehhh....jijiji
Salutacions
Joel Artigas ha dit…
@Mireia Sí, aquest em toca de ben a prop, oi? jijij! De tant en tant ja m'agrada fer una publicació d'aquestes... Una abraçada!
Ana Martínez ha dit…
Muy buenos recursos, Joel. Me los guardo para cuando me hagan falta. Un beso.
Blanca B ha dit…
Como se nota que esto es lo tuyo, Joel, estupendas recomendaciones. Yo creo que te he felicitado por lo del premio Espiral, pero si no lo he hecho, que estoy muy despistada últimamente, lo hago ahora. Felicidades, te mereces varias peonzas juntas, ya lo sabes, si por mi fuese...
Un besazo.
Magda ha dit…
Quin bon recull Joel !!!!!
M'encantaaaaaaaaaaaaaaaa
Ja saps que la música és un dels meus hobbies i he fet cursets de música de formació permanent perquè m'interessa molt tot el tema de llenguatge musical !!!!
Felicitacions per aquestes bones entrades !!!!!!
Petonets ben musicals !!!!
Joel Artigas ha dit…
@Ana Gracias Ana, me alegro que te hayan gustado. Guardate todo lo que quieras. Seguro que te serán muy útiles. :) Saludos
Joel Artigas ha dit…
@Blanca jejje! ¿Tanto se me nota? Sí, ya me felicitaste, pero bueno, te las acepto eh? Me encanta, jejje! Ya sabéis que parte de las peonzas son para vosotr@s! :) Muchos besitos, esta vez, musicales.
Joel Artigas ha dit…
@Magda Què bé, fantàstic! Per a mi la música ha sigut i serà molt important. Me n'alegro que hagis fet aquests cursos de formació, estic segur que n'has après moltíssim. Petonets plens de notes i ritmes! Muak.
petit món ha dit…
En primer lloc enhorabona per formar part dels finalistes de la VII Edició del Premi Edublogs, espero que siguis el guanyador, t'ho has guanyat. Si passes pel meu blog trobaràs un detallet perquè l'espera se't faci més lleugera.
Una abraçada
Anna
Joel Artigas ha dit…
@Anna Moltíssimes gràcies. Ja tens una resposta al teu blog. M'encanta veure't per aquí. Gràcies per les felicitacions. Quina alegria! :)