Premi Liebster Award: un premi fabulós!

Comencem la setmana amb un premi ben especial que he rebut dels blocs: Actividades para la Educación Infantil de Blanca, Petits Grans Artistes! d'Olga i El Blog de Espe de Esperanza. Des d'aquí aprofito per donar-los les gràcies, ja que, com bé explico sempre que els presento, són un reconeixement essencial per fer valdre la nostra feina, un regal que ens ha de servir per seguir treballant amb més ganes i energia. Així ho farem! Bé, així doncs, avui us presento el Premi Liebster Award i les condicions que per entregar-lo...


CONDICIONS DEL PREMI

Anomenar i agraïr el premi a la persona/bloc que me'l va concedir
Respondre les onze preguntes que se'm formulen.
Concedir el premi a onze blocs que m'agradin i que estiguin començant.
Formular onze preguntes perquè responguin els blocaires als que entrego el premi.
Visitar els blocs que han sigut premiats conjuntament amb el teu.
Informar als blocaires del teu premi.

 
Des dels blocs que m'han enviat aquest premi, he rebut les següents preguntes:

1. Per què vas decidir crear un bloc i quan vas començar? El bloc va néixer cap al 2008, però no el vaig començar a desenvolupar fins a l'any 2011. Vaig decidir crear el bloc perquè tenia ganes de compartir i donar a conèixer els meus coneixements.
2. Si no escrivissis sobre el temes que tracten el bloc, sobre què escriuries? Sobre temes relacionats amb la societat d'avui (a vegades també ho faig al bloc).
3. Quin és el teu post preferit? Per què? No tinc un post preferit. M'agrada veure que les meves publicacions són útils a d'altres persones. Sobretot, m'agrada enriquir-me del retorn, de les aportacions que rebo a partir dels comentaris.
4. Què t'aporta tenir un bloc? Coneixements, aprenentatges, metodologies i estratègies de treball a l'aula, experiències educatives, relacions amb persones orientades similars o no al teu perfil professional, entre molts altres.
5. Què és el que més t'agrada del món 2.0? Les TIC aplicades a l'educació.
6. Com planifiques els continguts i temes pel bloc? Remenant i remenant continguts per la xarxa. Aquells que els trobo útils me'ls guardo a "favorits" a l'espera que els toqui el torn perquè puguin ser publicats. 
7. Tenies entre mans altres noms pel bloc abans de decidir el que té? No. Vaig rumiar-hi una miqueta però de seguida em vaig enamorar del nom "Educació i les TIC".
8. Si preguntes a la gent que et coneix. Què em dirien de tu? Que sóc una persona molt constant i que li agrada treballar molt.
9. Què fas durant el teu temps lliure? La veritat és que no tinc gaire temps lliure i el poc temps que tinc l'administro a tenir al dia tots els espais web. Ara, si tinc temps una escapadeta a la muntanya mai fa mal.
10. Quin consell donaries a les persones sobre el món dels blocs? No perdeu la constància, motivació i energia. No espereu resultats. Aprofiteu els coneixements i aprenentatges dels altres.
11. Has viscut algun afer important a partir del bloc? I tant! Dia a dia, experimento coneixements i aprenentatges. Per a mi haver creat el bloc és una de les coses més importants i interessants que he fet mai. Molt recomanable! 

Envio aquest fabulós premi a (ja sabeu que per a mi sou tots molt importants, però en aquests premis sempre toca escollir): 

Marta - Fent i desfent
Estrella - Idees Magistrals 
Ana - Aula Tic
Eduard Conolly - Es racó des PT
Espe - Plastiquem
Vero - A'Punto

Les preguntes que us envio: (són les mateixes, espero que us agradin!):
1. Per què vas decidir crear un bloc i quan vas començar?
2. Si no escrivissis sobre el temes que tracten el bloc, sobre què escriuries?
3. Quin és el teu post preferit? Per què?
4. Què t'aporta tenir un bloc?
5. Què és el que més t'agrada del món 2.0?
6. Com planifiques els continguts i temes pel bloc?
7. Tenies entre mans altres noms pel bloc abans de decidir el que té?
8. Si preguntes a la gent que et coneix. Què em dirien de tu?
9. Què fas durant el teu temps lliure?
10. Quin consell donaries a les persones sobre el món dels blocs?
11. Has viscut algun afer important a partir del bloc? 

Comentaris

Fer de Mestres ha dit…
Moltes gràcies, Joel!!!
M'agradat saber de tu. Ara et conec una mica més.
Recullo el premi molt emocionada i quan pugui el repartiré.
Ja saps que em costa molt atorgar-lo a només 11 blocs i fer la tria se'n fa sempre molt difícil.
Petonets
Carme
A´Punto ha dit…
Gracias Joel¡ ERes un solete¡ Siempre agradecida de estos detalles estupendos. Mil besiños y feliz semana.
Tapa't de tapes ha dit…
Felicitats **** T'ho mereixes!
Bertha ha dit…
Felicidades! Joel y a los blogs premiados ya conocemos un poquito más de tus inquietudes.

Bien merecido y quien mejor que tú por tu aporte a la xarxa que nos es de tanta utilidad.

Un abrazo y un beso bien merecido ;)
Ana Martínez ha dit…
Muchísimas gracias Joel, ya sabes que me lo llevo encantadísima a mi blog de premios. Un beso.
Caminem plegats ha dit…
felicitats de nou! sort que són virtuals, si no no t'hi cabrien a les prestatgeries ! jeje
lluna ha dit…
Moltes gràcies Joel! M'encanta aquest premi. Espero que demà podré tenir una estona i el publicaré ja que aquest premi porta feina...
Un petó ben fort!
Magda ha dit…
Moltissimes gràcies Joel i moltes felicitats a tu també pel premi !!!!
Ara ja et coneixem una miqueta més ehhhhhhhhhhhhhhhh
Recullo el premi amb molta il.lusió i ben aviat ho publico al bloc !!!!!!!!!!!!!
Petonets solete !!!!!
lluna ha dit…
Si passes pel meu bloc veuràs que t'he tornat el premi, encara que ja el tinguis.
Un petonàs!
Marta ha dit…
Moltes gràcies Joel!! ( Ja sé que vaig una miqueta tard, però és que últimament vaig una mica atabalada, cansada...) M'ha fet molta il.lusió rebre aquest premi !! Me l'emporto i aquest cap de setmana faré l'entrada.
Un petonàs.
Joel Artigas ha dit…
@Carme jejje! D'això es tractava oi? Sí, a mi també em costa molt decidir-me, ja us be asseguro que cada cop que rebo un premi és una tortura decidir a qui li he de reenviar. Petons!! :)
Joel Artigas ha dit…
@Vero De nada. Ya sabes que tu blog es un referente para mi. Mil besos y feliz semana. Muak! :)
Joel Artigas ha dit…
@Marina Gràcies!! Molts petons i abraçades. :)
Joel Artigas ha dit…
@Bertha Como siempre es un honor leer tus mensajes, me alegran el día. Muchas gracias por el comentario. Muaaaak!
Joel Artigas ha dit…
@Ana De nada. Me alegro que te guste! Te lo mereces. :)
Joel Artigas ha dit…
@Caminemplegats jeje! Tens tota la raó... si t'he de ser sincer, m'encanta! :) Petonets.
Joel Artigas ha dit…
@Lluna Què bé! T'ho mereixes, fas unes entrades fantàstiques de les que cada dia n'aprenem coses noves! Després si en tinc un momentet passaré pel teu blog, moltíssimes gràcies! :) Petonets.
Joel Artigas ha dit…
@Magda Què bé Magda. No saps com me n'alegro que t'hagi agradat. El teu blog és un gran referent per a mi, i sempre ho serà! Petonets i abraçades.
Joel Artigas ha dit…
@Marta Eps, no et preocupis, ja et puc ben assegurar que jo també vaig tard..., però això és bo, no? Significa que encara hi ha feina a fer... Petonets! :)