Glòria Falcón: lluitant pels nostres somnis

Molt relacionat amb la publicació anterior Els mandales: una bona tècnica per treballar la creativitat, la imginació i l'atenció, avui us presento Glòria Falcón, una dissenyadora gràfica de Barcelona amb una gran experiència professional en el món de les editorials. Tal i com ens explica, (...) La meva passió per la literatura infantil ha fet que també m'hagi format com a poetessa per a nens. (...) M'agrada la meva feina, m'agrada la meva vida plena d'imatges i poemes petits. D'entre les seves obres cal destacar-ne les següents: Animalari; La princesa valenta; llibres de cuina; Un niu de formigues; entre moltes altres. Si voleu descobrir-les cliqueu en aquest enllaç


Perquè us en feu una idea, us comparteixo algunes il·lustracions més significatives de les seves obres. Estic segur que us agradaran. Us recorden algun autor reconegut en el món de la il·lustració? 




Per acabar no us podeu perdre una entrevista que li fan fer a La 2 de TVE, si en teniu la oportunitat una gran ocasió per donar a conèixer els vostres treballs, sense cap mena de dubte la televisió és un dels mitjans de comunicació amb més audiència i que per tant ens serveix d'eina fantàstica per difondre i compartir els nostres continguts.

Per què comparteixo el treball de Glòria Falcón? Per donar-vos a conèixer les seves obres i el gran treball de presentació professional que ha fet mitjançant el seu espai web. Cal no oblidar que en aquests moments de crisi econòmica és important donar-nos a conèixer, ser creatius i, sobretot, no deixar de treballar i de lluitar per allò que volem aconseguir!

Comentaris

glòria falcón ha dit…
Jole ets molt amable! moltes gràcies. Tindré la web actualitzada en dos setmanes em falten cosetes...

Gràcies de debo. M'hi esforço tan com puc i adoro la meva professió q és també la meva passió. I endavant...!

Una abraçada,
Glòria
glòria falcón ha dit…
Disculpa te he rebatejat...JOEL...me he liat amb les lletres ;)
Joel Artigas ha dit…
@Glòria Moltes gràcies a tu per compartir-nos la teva feina. Ha estat tot un honor conèixer el teu treball i fer-ne difusió! Que no pari, no hi ha cap mena de dubte que la teva feina és del tot vocacional. Una abraçada.