Elesapiens Learning & Fun: vídeos educatius per aprendre!

Després de remenar i remenar continguts en xarxa, avui us presento Elesapiens Learning & Fun, (...) una empresa pionera en la creación e integración de recursos educativos con contenidos de entretenimiento en el entorno de las Tecnologías de la Información.(...). Sense dubte, una iniciativa fantàstica per extreure'n continguts i recursos interessants per a utilitzar amb els nostres infants.


Què ens ofereixen? Doncs, unitats didàctiques formades per vídeos educatius que es complementen amb altres recursos didàctics com ara: jocs educatius, activitats, fitxes, entre d'altres. Si entreu a la secció del menú principal Unidades didàcticas podreu accedir a tots els vídeos i/o materials que se'ns ofereixen. Els vídeos estan categoritzats per etiquetes (tags, les trobareu a la barra lateral dreta) i també per edats, a més d'això, i si en voleu saber més, podeu clicar damunt de +info per accedir al vídeo i llegir la descripció de l'activitat plantejada.


L'app d'Elesapiens també estarà disponible per a dispositius mòbils (Smartphones) i tablets. Estigueu atents i no us la perdeu! Com bé haureu pogut observar per a poder accedir als continguts que se'ns proposen ens caldrà registrar-nos a l'espai web. Són 2 segons, fet això ja podreu gaudir d'aquesta bona iniciativa. Què us sembla?

Comentaris

Blanca B ha dit…
Esto lo tengo que ver con más cuidado, me lo guardo de momento.
He estado ausente de los blogs de la gente porque no me dan las horas. El facebook me llevo mucho tiempo, la gente pregunta mucho de todo y también pido de todo, te pasa a tí?
Como yo tengo la manía de contestar, pues... Vamos que no hago otra cosa y todo está al retortero, será posible. A ver si me pongo al día con tu blog. Un besazo.
Joel Artigas ha dit…
@Blanca Ya...me parece que estás experimentando el duro trabajo de un experto en comunicación. Sí, también me pasa, pero, de momento, administro el tiempo como puedo (mmf, no os puedo comentar demasiado!). Besitos. :)