Premi Seu blog é uma fofura!

Comencem la setmana amb un regalet ben especial: Seu blog é uma fofura!, que traduït al català seria alguna cosa com "El seu bloc és una monada". El premi em va ser enviat per la Maria Isabel del bloc El Blog de Marybel. Moltes gràcies per fer-me arribar aquest meravellós segell, la veritat és que aquests petits obsequis ens ajuden a seguir treballant amb més ganes i energia! Gràcies també a tots/es aquells/es que m'heu retornat el premi com: Magda del bloc Els Petits Infants.


Aquest ens demana que l'enviem a 8 blocs. Com sempre, ja sabeu que no us podré fer arribar el regal a tots/es aquells/es que jo voldria. D'altra banda, estic segur que finalment us acabarà arribant... Així doncs, que sonin els tambors: Brrrr!

FELICITEM A:

Carme de Fer de Mestres
Anna de Petit Món
 Eugènia de Mira què fem ara!
Marta de Fent i desfent

Comentaris

Olga ha dit…
Gràcies Joel!!!! Començar el dia amb un premi està la mar de bé! ;O)
Una abraçada ben gran.


lluna ha dit…
Moltes gràcies Joel! Rebre premis sempre fa molta il·lusió!
Un petó!
Magda ha dit…
Hola trempat si passes pel meu bloc aquest regalet tant mono també t'està esperant !!!!!!
Jo que em pensava que encara no el tindrias i ja està repartit i tot jejjejejjejeje
Ets un crack !!!!!!
Petonets de dilluns i que passis molt bona setmana !!!!
Fany Sedano ha dit…
Hola Joel! Quina il·lu rebre aquest premi! Moltes gràcies!!! Molts petons!
Fany Sedano ha dit…
Per cert, ja et segueixo. Enhorabona pel teu bloc, molt bona feina.
petit món ha dit…
Hola Joel!
Mil gràcies per aquest premi, el teu regal ha estat una alegria donades les circumstàncies en les que em trobo. Gràcies per pensar en mi.
Una abraçada
Anna
Hola Joel!
Moltíssimes gràcies per enviar-nos aquest premi.

I molta sort pel premi Espiral.

Una forta abraçada ;)

Txell
Fer de Mestres ha dit…
Felicitats perquè és cert que ets una monada i el teu bloc també, eh! ;)
Per ajustar-nos a la realitat és un crack de la blogosfera!!!
Gràcies per pensar en Fer de Mestres.
Petonets
Marta ha dit…
Ostres Joel!! Moltíssimes gràcies!! Aquests premis fan molta il.lusió ja que pots percebre com hi ha companys que pensen en tu i valoren la feina que anem fent.Ara mateix m'ho emporto!
Un petonàs.
Unknown ha dit…
Hola Sóc l'Angels de fulls de colors!
Tens un bloc insuperable.
Tal i com deies a l'entrada el premi circula ràpidament, i, jo he pensat en compartir-lo amb tu!

Bona nit!

Una abraçada
Joel Artigas ha dit…
@Olga Celebro que t'hagi agradat. Ja saps que te'l mereixes. Tens un espai magnífic. Petonets ben grans! :)
Joel Artigas ha dit…
@Lluna De res Lluna. Del teu bloc sempre n'aprenem cosetes noves. Un peto ben gran ple de coneixements. :)
Joel Artigas ha dit…
@Magda Eps! I tant, ara mateix m'hi passaré. Quina il·lusió. T'afegiré a la llista de blocs que m'han fet aquets premi. Tu sí que ets una crack! Petonets i abraçades.
Joel Artigas ha dit…
@Fany De res! Me n'alegro que t'hagi agradat. A mi també m'ha encantat conèixer el teu bloc, ets tot un pou de coneixements. Gràcies també per seguir el meu bloc. Ens llegim ben aviat per aquí. Una abraçada! :)
Joel Artigas ha dit…
@Anna De res! Espero que et recuperis molt aviat. I tant, ja saps que et mereixes molt aquest premi, n'aprenem molt de les teves publicacions. Una abraçada!
Joel Artigas ha dit…
@Txell De res! MOltes gràcies per donar-me sort als Premis Espiral. A veure què passarà aquest any... Quins nervis ja! Petonets i abraçades!
Joel Artigas ha dit…
@Carme jijij, moltes gràcies :) Tu sí que ets una crack, cada dia que obro les meves xarxes socials, trobo algun missatget que m'alegra el dia. Una abraçada ben gran!
Joel Artigas ha dit…
@Marta Gràcies a tu per proporcionar-nos aquest espai tant interessant. La veritat és que ens comparteixes unes publicacions molt útils. Una abraçada i endavant! ;)
Joel Artigas ha dit…
@Angels Ostres, moltes gràcies pel comentari. No saps l'alegria que em fa llegir aquests comentaris. Ara mateix passaré a buscar el teu regalet. Em fa molta il·lusió que me l'hagis retornat. Un petonet! :)
Fany Sedano ha dit…
Moltes gràcies Joel!! Encara que amb una mica de retard, me l'emporto cap al meu bloc! Petonets!
Joel Artigas ha dit…
@Fany MOltes gràcies a tu! Te'l mereixes, ja ho saps. Seguim aprenent! Una abraçada.