Floqq: cursos de tot tipus

Si sou seguidors del Twitter d'Educació i les TIC ja sabreu que fa ben pocs dies us vaig presentar un tuit que donava a conèixer Floqq, un espai que té la intenció d'oferir tot tipus de cursos. Tal i com ens expliquen els seus autors El objetivo de Floqq es democratizar la educación a través de personas cualificadas para que aprendan y enseñen lo que verdaderamente les importa. (...) En nuestro marketplace puedes encontrar cursos compactos con gran orientación práctica, enseñada por expertos del mundo empresarial que están deseando compartir sus conocimientos y experiencia contigo. (...) Perquè us en feu una idea us adjunto el vídeo promocional, estic segur que tan sols mirant les imatges ja entendreu el significat d'aquest projecte.


Com podreu observar, a la pàgina principal se'ns ofereixen les novetats dels cursos (n'hi ha que són gratuïts i n'hi ha que s'han de pagar). També els podrem veure fent clic a qualsevol de les etiquetes que ens apareixen a sobre dels cursos: Todos; Emprendimiento, Finanzas, Ocio, Marketing i Tecnología. Una altra opció per accedir als continguts educatius és fer una cerca al buscador que ens apareix al principi de la pàgina "¿Qué quieres aprender?"


Fet això si cliqueu damunt del curs que us interessa podreu accedir a una nova finestra que ens presentarà informació detallada sobre el curs seleccionat, així com: uan breu descripció dels continguts a aprendre, els objectius a assolir, el professor que impartirà el curs, el local a on es realitzarà i/o els comentaris i valoracions que se n'han fet. Finalment, quan estigueu ben segurs d'haver trobat el curs que voleu fer, haureu de clicar damunt l'opció "Apúntate" (per fer-ho haureu d'estar registrats). 


Espero que us animeu a fer-ne algun, 
diuen que cal estar en constant formació, oi?

Comentaris

Tapa't de tapes ha dit…
Molt interessant, Joel, i desconegut per a mi. No havia llegit el teu anterior post, encara, i això dels floggs em sonava xinès... he he. Ara ja ho tinc més clar! Petons
Joel Artigas ha dit…
@Marina jejje! A la xarxa cal posar-se al dia cada segon, oi? Què bé que t'hagi agradat. Una abraçada, avui de dimecres!
Blanca B ha dit…
no necesito cursos ahora, pero lo apunto. es que ya estoy haciendo 3 y con una mano menos. tengo escayolada la izquierda, así que he estado bajo mínimos. Hacía un montón de tiempo que no pasaba por aquí y ahora me toca verlo más despacito. un besazo de curso superior y grado.
Ana Martínez ha dit…
A mi me pasa como a Blanca, voy surtida de cursillos pero voy a echarle un vistacito. Un beso.
Joel Artigas ha dit…
@Blanca Yo tampoco...ya estoy suficiente estresado con el mío ahora..., no descarto que en un futuro inmediato me acabe apuntando a alguno, jijij! Beso de secundaria! ;)
Joel Artigas ha dit…
@Ana Sí, espero que te guste!!!! Me parece que ahora estamos tod@s un poco ocupad@s, eh!? Eso es bueno... Besitos de formación. :)