8 espais i enllaços per treballar els experiments amb els infants

Fa cosa de poques hores, una seguidora del Facebook em va proposar si tenia alguna cosa sobre experiments a Educació Infantil, ràpidament vaig començar a remenar els continguts de tots els espais d'Educació i les TIC amb l'objectiu de trobar alguna cosa, tot i així no vaig trobar gaire cosa així que vaig començar què trobava per la xarxa hi vaig trobar alguns enllaços interessants. Després d'això, vaig pensar que calia incloure al bloc algun post relacionat amb aquesta temàtica. Trobo que el fet d'experimentar és molt necessari a les escoles, ja que treballant-ho estimulem i desenvolupem la creativitat, la originalitat, el treball en grup,... Estic segur que tots nosaltres, en un moment o altra, hem desitjat ser inventors, realitzar els nostres experiments! 


Així doncs, avui us presento un petit recull de 8 espais web i enllaços on hi podem trobar experiments per treballar amb els nostres infants. N'hi ha que són molt senzills, fins i tot els podem realitzar a casa nosta. Estic segur que us agradaran! Que tingueu un bon cap de setmana científic. 











De moment, només n'hi ha dos de disponibles






Comentaris

A´Punto ha dit…
Cuantos recursos estupendos¡ Por cierto Joel, la de Agali en Twitter soy yo ;P jajajaja besiños
Caminem plegats ha dit…
Ohhhhhhhhhhhhhhhhh
moltes, moltes gràcies !!! em fa l'efecte que els exprimirem tots, que n'hi han uns quants que no coneixem.
Amb el que ens agrada fer experiments a casa nostra, jejej. ja t'ho explicarem !
merci i bon cap de setmana!
Bertha ha dit…
Hola Joel!

Estos recursos son fenomenales y,ademas de aprender se divierten... que es muy importante!!

Ya hace días que no pasaba por tu bitácora, el tiempo en estos momentos es un bien escaso.

Feliz finde abrazos.
Joel Artigas ha dit…
@Vero Fantástico, ya te sigo! Por cierto, no te olvides de poner los hashtags son muy importantes también. Gracias por el comentario. Besinhos!! :)
Joel Artigas ha dit…
@Caminemplegats Moltes gràcies a tu per ser sempre per aquí i remenar els continguts que publico. Ja m'explicaràs què heu decidit inventar! :) Petonets.
Joel Artigas ha dit…
@Bertha Hola! Qué bien que te hayan gustado, a mi me ha encantado hacer el recopilatório. Sí, últimamente, el tiempo se ha convertido en algo escaso y necesario. Abrazos gigantes! :)
Lourdes ha dit…
Joel ets un CRACK!!! Moltísimes gràcies!
Joel Artigas ha dit…
@Lourdes Moltes gràcies a tu! Petonets ben grans :)
Fer de Mestres ha dit…
Un gran recull!
A Pinterest també hi ha forces taulers de "Ciències" per a l'Educació Infantil.
Petonets científics
lluna ha dit…
Ens anirà molt bé aquest recull que fas Joel. Gràcies per compartir-lo!
Una abraçada!
Joel Artigas ha dit…
@Carme Tens tota la raó. Si és que això és un no parar, oi? Petonets ben grans! :)
Joel Artigas ha dit…
@LLuna Gràcies a tu per aquest comentari. M'encanta saber que us agrada. Petons i abraçades. ;)
Magda ha dit…
Uauuuuuuuuu quin recull tant complert fantàstic !!!!!!
A mi m'encanta experimentar amb els nanos i crec que és molt important per als seus aprenentatges !!!
Alguns d'aquests espais ja els coneixia però d'altres no!!!
Així que ens aniran la mar de bé !!!!!!
Gràcies "crack" !!!!!
Petonets i a gaudir del cap de setmana !!!!
Joel Artigas ha dit…
@Magda Moltes gràcies a tu per aquest comentari. Acaba de passar un bon cap de setmana. Petonets de diumenge. Muak! ;)