11 espais web per aprendre endevinalles

Si avui és un d'aquells dies que us heu aixecat amb energia i ganes de fer coses, no us podeu perdre la publicació que us he preparat! A veure si ho endevineu: és una "cosa" misteriosa que va dirigida als nens i nenes i que perquè ho puguin endevinar cal donar pistes (això a vegades no cal, eh?)... Sí, les Endevinalles! Però, sabeu d'on provenen? Dels grecs, concretament de la ciutat de Tebes. Els deus van castigar la gent de la ciutat pel seu mal comportament, per això els van enviar un lleó amb cap d'home (Esfinx) que destrossava totes les terres i, a més i per divertir-se, inventava endevinalles per tots els homes i dones. Els que no les sabien resoldre eren devorats sense pietat...! Fins que un dia va arribar Edip, el primer home que va resoldre la primera endevinalla: Quin és l'animal que al matí camina a quatre potes, durant el dia amb dos i a la nit amb tres? L'Esfinx després de sentir la seva resposta es va suicidar, Edip va continuar el seu camí fins a Tebes on va ser nomenat rei de la ciutat.

Així doncs, no us podeu pas perdre el recull d'avui, un bon grapat d'espais plens d'endevinalles que ens poden ser útils de treballar amb els nostres infants. Estic segur que els encantarà. Ah, si sou capaços d'acompanyar i transmetre d'una manera divertida i entretinguda les endevinalles, els nens i nenes s'ho passaran pipa!




















Endevinalles inventades per nens


Comentaris

Marta ha dit…
Una entrada molt completa Joel!! M'encanten les endevinalles!!
Un petonet.
Joel Artigas ha dit…
@Marta Me n'alegro que t'hagi agradat. A mi també m'agraden molt. Petonets! :)
Magda ha dit…
Uauuuuuuuu quina entrada tant i tant complerta !!!!!
Estàs hiperactiu al 100% ehhhhhhhhhh ets un no parar jejjejejeje
M'encanten les endevinalles i aquests espais ens aniran genials !!!!
Petonets de dissabte !!!!
Carmen Parets ha dit…
Hola Joel! bona recopilació. Tens un premi esperant al meu blog
http://catacricatacrac.blogspot.com.es/
Joel Artigas ha dit…
@Magda Sí, últimament estic més hiperactiu del normal. M'encanta, ja ho saps! A mi també m'encanten les endevinalles, són genials, oi? Petonets, ara ja, de diumenge! :)
Joel Artigas ha dit…
@Carmen Gràcies a tu per aquest regalet. Com m'ha agradat. Ja t'he enviat una resposta al teu bloc. També t'he afegit a la llista de blocs que han decidit compartir aquest regalet tant bonic! Petons.
Miren ha dit…
Me guardo alguna que seguro me servirá. Un saludo
Joel Artigas ha dit…
@Miren Guardate todo lo que quieras Miren, por eso está! Besos domingueros. :)