Treballem l'art?: recull de tallers d'expressió artística

Bé, tal i com he comunicat als meus seguidors de Twitter, avui és un dia d'aquells per aprofitar i posar al dia totes aquelles feines que per manca de temps, i en moltes ocasions per falta de ganes, han quedat endarrerides. Eps! Això no vol dir que la publicació d'avui hagi de perdre importància, eh? Va, deixem-nos d'introduccions i posem-nos a la feina...!

Vinga va, un esforç més! 
Disseny de Jordi Borràs

Ahir vaig rebre un missatge d'una usuaria amiga al Facebook que em proposava que visités un lloc web creatiu que s'anomena Enxub. Però, què s'hi fa? Aquest és un espai de creació artística adreçat a nens, joves i adults per tal d'experimentar amb les técniques i materials artístics. La veritat és que em va agradar molt conèixer la feina que s'hi feia, així doncs vaig pensar que potser seria útil fer un petit recull d'espais que ens ofereixen tallers i/o cursos per treballar l'expressió artística. Interessant, oi? Ah!, no hi ha cap mena de dubte que aquests enllaços ens poden servir per agafar idees treballar l'art amb els nostres nens i nenes. No us els perdeu!


















Comentaris

Blanca B ha dit…
Vaya lista, Joel, no me da el explorador para tanta pestaña!!!! los miro de uno en uno y seguro que son para guardar. Petando está el pobre HD, me he tenido que comprar un externo para meter tanto favorito, y no es en broma. Un beso muy artístico y trabajado.
Miren ha dit…
madre mía necesito un mes para revisar todo esto jajaja Gracias Joel
Marta ha dit…
Muchísimas gracias!!!!!!!
Besos
Marta ha dit…
Quina pila d'espais per visitar!!! Moltes gràcies per oferir-nos tanta varietat de llocs interessants! Una abraçada ben artística.
Magda ha dit…
Uauuuuuu Joel quina gran quantitat d'espais i de ben segur que són la mar d'interessants.
Apa ja tinc feina per uns quants dies que me'ls vull mirar amb tranquilitat.
Apa a continuar omplint la llista de favoritos jejejejejejejeje
Petonets ben creatius !!!!!
Ana Martínez ha dit…
¡Menuda cantidad de recursos! Necesitaré toda la semana para verlos, je,je Iremos poco a poco. Un beso.
Joel Artigas ha dit…
@Blanca Uau! Si es que debes de tener auténticas maravillas guardadas. A ver si se inventan un ordenador sólo para administrar favoritos, nos iria bien, jejje! :) Un beso auténtico!
Joel Artigas ha dit…
@Miren jajja! Va, seguro que no... con lo super buena que eres con las nuevas tecnologías, en dos días ya lo tendrás todo visitado! :) Un abrazo!
Joel Artigas ha dit…
@Marta Gràcies a vosaltres per deixar els vostres comentaris, la veritat és que em fa molta il·lusió llegir-los i veure les vostres reflexions! Una abraçada i un petó ben creatiu. :)
Joel Artigas ha dit…
@Magda Què bé que t'hagin agradat! A mi em va encantar fer aquesta publicació. Anem omplint els favorits, això farà un pet...! Petonets magnífics.
Joel Artigas ha dit…
@Ana Sí, tómate todo el tiempo que quieras, estoy seguro que te gustarán! Un besito temporal.
Olga ha dit…
Uns espais del tot interessants, Joel! Ja saps el que m'agrada aquest tema així que... enhorabona per l'entrada. M'ha encantat.
Joel Artigas ha dit…
@Olga Gràcies a tu pel comentari. Me n'alegro moltíssim que t'hagi agradat. Petonets ben grans. :)
Olga ha dit…
Hola!
He arribat aquí gràcies a un link que m'ha penjat una professora de la universitat. Estic a lúltim curs de la carrera d'Educació Infantil i m'estic tornant boja intentant trobar màsters, post-graus o cursos d'expressió artística (més aviat plàstica) relacionat amb l'educació.
L'últim enllaç que has penjat és ben bé el que busco, però és a Uruguay... M'agradaria saber si algú em podria donar un cop de mà. Sabeu d'algun curs amb aquestes característiques?
Mil gràcies.
Joel Artigas ha dit…
@Olga Ostres! No saps la il·lusió que em fa rebre aquests comentaris. Saber que l'enllaç t'ha arribat des d'una professora teva, què bé!!

Ja et buscaré algun curs d'aquestes característiques que em demanes. Sí, el món de l'art està una mica complicat i més ara que estem envoltats d'aquest gran núvol de crisi... Aix!

A veure si trobem alguna cosa (segur que sí!). Me n'alegro que t'hagi agradat aquest espai i que la informació que publico us sigui útil.

Bona sort en aquesta última etapa. Moltes salutacions! :)