Passem un bon dia?: 3 recursos i jocs educatius

Bé, avui és un d'aquells dies que miraries per la finestra i et quedaries a casa, oi? Aquest cel gris i aquesta temperatura cada cop més freda ens conviden a fer repòs, menjar coses ben calentes i ajeure's durant una bona estona al sofà de casa nostra. I bé em direu, però què et passa avui? Sí, teniu raó, avui no tinc aquella energia caracterísitca dels meus posts. Estic malaltó...! Eps, però no massa, ja que encara tinc forces per escriure i proposar-vos noves idees. No ho puc evitar, m'encanta!

Cal que mai desparegui aquest esperit explorador!
Il·lustració de Kate Hindley

Així doncs, avui per començar el dia, us proposo fer una visita a Between the Lions, un aplicació de PBSKids. En aquesta hi podem trobar tota mena de jocs, històries interactives, videoclips i recursos perquè els pares i les mares recolzin el procés d'ensenyament-aprenentatge proposat. Estic segur que els més menuts s'ho passaran genial, a més, no cal dir, que és una bona eina per introduir i aprendre l'anglès. 


Què us ha agradat eh? Doncs si no n'esteu convençuts, us proposo que també feu una visita a FunBrain, un espai genial per passar una bona estona i aprendre al mateix temps. Tenim un munt de jocs i recursos educatius ben divertits: activitats per fer servir el nostre caparró, activitats per aprendre a llegir, activitats per treballar l'atenció i la concentració, entre d'altres. Proveu-ho, jo hi he jugat i és genial!


Tot i que el joc és una eina genial per aprendre, també cal proposar activitats més tranquil·les, però també motivadores. La lectura, per exemple, és un bon recurs per aprendre a estar atents i desenvolupar la imaginació i la creativitat. Roy, ens ofereix un recull de contes i recursos interactius per aprendre i comprendre allò que llegim.


Si cliqueu damunt de qualsevol dels contes interactius que se'ns proposen podreu accedir a activitats i recursos per fer abans i després de la seva lectura. També podreu descarregar-vos activitats en forma de fitxes per treballar amb els infants. Ah! Està en anglès, així doncs és una eina magnífica per aprendre una mica més d'aquest idioma.

Comentaris

Anònim ha dit…
El web de between the lions...no és molt bona idea, tot el que són vídeos i històries diu que només està "available" als USA!!!! Per tant per nosaltres no és massa complert
Joel Artigas ha dit…
@Anònim Ostres! Tens tota la raó... Ara mateix vaig a enviar un missatge als seus autors a veure què em responen... Aix! :) Gràcies per l'aportació.
Blanca B ha dit…
Gràcies, nen. Los dos primeros los conocía, pero el último... allá voyyyyyyyyyyyyyyyy. Un besazo.
Ana Martínez ha dit…
Gracias Joel, por estos tres recursos tan fantásticos. Hay dos que no conocía y que voy a investigar ya. Un beso.
elhadadepapel.com ha dit…
Gracias por pasar tanta información!
Magda ha dit…
Uns espais molt interessants Joel, un ja el coneixia però els altres dos no o sigui que ja saps que em toca oi??? Doncs remenar i xafardejar aquests recursos !!!!!
Apa ja tinc deures per avui jejejejejee
I tu a cuidar-te ehhhhhhh, que no et volem malaltó sinó ben alcontrari hiperactiu al 100%.
Petonets dels que curen !!!!!
Joel Artigas ha dit…
@Blanca De nadaaa! QUé bien, me encanta daros a conocer sitios nuevos. Besoooos! :)
Joel Artigas ha dit…
@Ana Gracias a ti!! 2/3, qué bien! He acertado, eh? Besos investigadores.
Joel Artigas ha dit…
@equipo:Hannah/Noah/Hilke De nada!!!! Gracias a vosotros por estar siempre por aquí. Un abrazo.
Joel Artigas ha dit…
@Magda Remena, remena!!! Això és bo. Gràcies per donar-me energia. Avui ja estic molt millor, suposo que aquest canvi de temperatures m'ha acabat descol·locant.

Demà segur que ja estaré al 100% per donar guerra i més guerra, jje! Petonets ben grans