Com gestionar correctament els nostres enllaços

Ja fa temps que no actualitzo la secció Blogger, sí un espai on hi podeu trobar eines i recursos útils per a saber i aprendre a gestionar correctament el vostre bloc. Però, per què ara? Bé, justament ahir vaig rebre un correu de Hilke, una blocaire excepcional (visiteu-la al seu bloc: El hada de papel), que em recomanava gestionar d'una altra manera les funcions dels enllaços del bloc, en altres paraules: que al clicar damunt dequalsevol enllaç, aquest et portés a una pàgina nova (cal reconèixer que a vegades és molt pesat haver de tornar enrera i esperar que es torni a carregar el bloc). 

Com fer-ho?

Ben fàcil, cal seguir els mateixos passos que fem servir quan posem un enllaç. Seleccionem el text que volem que ens faci d'enllaç i cliquem damunt de la pestanya Enllaç que tenim a la nostra barra superior d'edició. Un cop siguem a dins cliqueu damunt de l'opció "obre aquest enllaç en una finestra nova". Automàticament, sempre que cliquem damunt d'aquest enllaç que hem editat ens obrirà una nova finestra.

Comentaris

Fer de Mestres ha dit…
Moltes gràcies per aquest recurs, Joel!
Jo gestiono el bloc a base d'intuició, moltes proves i "si l'encerto, l'endevino"!
No sé si ja ho feia així, quan faci una entrada m'hi fixaré.
Petons d'enllaç!!!
Joel Artigas ha dit…
@Carme De res! Si és que de les coses se n'aprèn remenant, tocant botons... Cal erquivocar-se i aprendre d'aquests errors, oi? Com m'agrada aprendre de vosaltres, dels vostres coneixements i experiències educatives. Una abraçada blocaire.
Blanca B ha dit…
algunos me han preguntado también cómo lo hacía y la verdad que descubrirlo me llevó su tiempo, pues los de blogger no lo han puesto fácil. Antes era más sencillo. Está muy bien que lo expliques así está más claro. un besote enlazado.
Magda ha dit…
Moltes gràcies Joel per aquestes explicacions, jo lo del blogger i la gestió del bloc és a base de moltes proves com bé diu la Carme.
Anar remenant i remenant és com vaig aprenent.
Tu avui m'ho has deixat més clar ehhhhhhhhhhhhh.
Petonets blocaires !!!!!
Joel Artigas ha dit…
@Blanca Sí, la verdad es que a veces te encuentras aplicaciones dónde menos te lo esperas... Gracias a vosotr@s estoy aprendiendo un montón! Gracias. Celebro que os haya gustado.

Saludos!
Joel Artigas ha dit…
@Magda Doncs fas molt bé, Magda! D'això es tracta d'explorar, de tocar, remenar... Petons 2.0 útlimament molt hiperactivats! :)