Un bon recull d'espais per treballar la cuina amb els nens

Avui deu ser un d'aquells dies que et despertes amb un "rau-rau" a l'estomac, ja que el primer que he fet és remenar un munt d'espais de cuina i receptes pels més petits. Mare meva, és al·lucinant la gran quantitat de persones que es dediquen a oferir-nos plats i idees suculentes! Sense cap mena de dubte, cal que els nostres infants aprenguin a cuinar ben aviat. Sí, cal trobar moments per explorar amb els menjars, inventar plats originals i creatius, entendre que cal seguir una dieta sana i adequada, provar i descobrir el gust dels aliments, aprendre a fer i a seguir els passos correctes per fer una recepta, entre molts altres. Ah, això sí, cal guiar l'alumnat, donar peu a allò que volem ensenyar, provocar aquelles preguntes que ens fan pensar i al mateix temps ens ajuden a entendre el que estem realitzant...


Bé, anem per feina! Avui us presento un bon grapat d'espais web que ens poden servir per agafar idees per treballar la cuina amb els infants. També hi trobarem llocs web que ens ofereixen unes receptes fantàstiques. Espero que us sigui ben útil i que quedeu ben tips! Bon profit.





















Comentaris

A´Punto ha dit…
Bueno bueno bueno Joe, la entrada de hoy merece un aplauso, es mi favorita de entre todas jajajaja Es fantastico que te pares en la importancia de la alimentacion infantil y como nuestra relacion con la cocina y la comida de niños tendrá su consecuencia en la madurez.No conocia algunas de las páginas que nos propones, asi que esta noche ya tengo entretenimiento :) Petons¡¡¡¡
PD: cuidate esos gusanillos jajaja ;P
Fer de Mestres ha dit…
Saps que comparteixo la idea.
Genial entrada!!!
Petons cuiners
Blanca B ha dit…
Jo, Joel, con lo que me gusta a mí la cocina para niños y no has puesto mi blog... no sé si perdonarte. Bueno, me lo pensaré. un besito triste.
Ana Martínez ha dit…
Una entrada muy "apetitosa" je,je A mi me encantaría hacer un taller de cocina en el cole pero por lo de ahora no tenemos permiso. Un biquiño.
Joel Artigas ha dit…
@Vero jejjje! Sabia que te gustaria. Si es que ya empezamos a conocernos, eh? Qué bien que te haya hecho descubrir nuevas páginas... Besinhos!

PD: lo haré! ;)
Joel Artigas ha dit…
@Carme Me n'alegro que t'hagi agradat. Un bon petó de dimecres. Gràcies per l'entrada. Muak.
Joel Artigas ha dit…
@Blanca Ups...! Si es que no tengo verguenza, tienes toda la razón. Lo primero que hecho sólo levantarme es poner tu referéncia.

PD: Me perdonas...? Un besito un poco más alegre!
Joel Artigas ha dit…
@Ana Celebro que te haya gustado. Espero que algun dia lo puedas poner en práctica. "Caxis" los permisos...!

Besos cocineros :)
Blanca B ha dit…
Joel, no te lo decía en serio... perdona si te has sentido molesto, pero no era mi intención, los enlaces que pusiste eran estupendos, y mi blog está a años-luz de ellos. Perdona el modo de decirlo, quizás no me exprese bien. Un beso muy contento y con un caramelito en la mano para que te sientas bien.
Joel Artigas ha dit…
@Blanca Jajja! Perdoname a mi si te hecho pensar que estaba molesto, todo lo contrario! Creo que tu blog de cocina no podia faltar en este recopilatorio... Besitos llenos de caramelos, de dulces y de caritas alegres!