Hew & Sew: aprenent a fer manualitats

Quin bon dia que fa avui, eh? Sembla que la pluja ha fet un descans i ens ha donat un dia meravellós. La veritat és que els dies de després de les plujes són genials, ja que ens neteja una mica aquesta ambient carregat de contaminació. És un luxe poder respirar ben fort!


Bé, avui acompanyem aquest preciós sol amb Hew & Sew, un espai genial per trobar tot tipus de manualitats. Els seus autors ens el defineixen de la següent manera: Aquest és un espai per explorar totes aquelles coses meravelloses que es poden fer amb les mans i amb una mica de temps lliure. Us he de dir que el primer cop que hi vaig entrar vaig quedar enamorat de la forma que ens presenten els continguts. No tan sols és senzill i molt accessible, sinó que a més les imatges que se'ns ofereixen són magnífiques.


Un cop sigueu dins, ja veureu que els continguts els tenim catgeoritzats a la banda lateral esquerra de la següent manera: projectes, tipus de projectes, materials i eines. De cada un se'ns mostrarà un desplegable amb les manualitats que se'ns ofereixen. Un cop haguem escollit allò que volem fer, automàticament se'ns obrirà una nova finestra amb la imatge de la manualitat, una breu descripció del que necessitem (materials, eines, notes, durada) i una explicació pas a pas del seu procés d'elaboració.


Pels amants de les manualitats no us podeu perdre aquest espai. Per a mi ja és un lloc de referència! Sense cap dubte, un recurs fantàstic per aquelles persones que es dediquen a l'Educació visual i plàstica. Què us sembla?

Comentaris

Fer de Mestres ha dit…
Quan acabo de visitar els blocs amics on tu sovint ja hi has passat, actualitzo el facebook, pinejo per Pinterest on t'hi trobo, escric per a "Fer de Mestres", repasso si puc participar en el fòrum d'Educació i les Tic i reviso els molts enllaços interessantíssims que ens deixes al teu bloc; aleshores aixeco els ulls de la pantalla i ja no conec els de casa. Quanta estona ha passat! :D
Joel, m'és impossible seguir el teu ritme d'oferta de recursos. Felicitats, ets un "crack"!
Una abraçada bloguera

Joel Artigas ha dit…
@Carme jejje...! Sí, últimament estic hiperconnectat. A mi també em passa, a vegades ni em reconec, això sí cada dia aprenc coses noves. Impressionant! Gràcies a tu per aquest comentari. M'ha encantat llegir-te, com sempre. Petonets 2.0! :)
Magda ha dit…
Joel quin bon espai, m'ha encantat i com bé dius ja el tinc de punt de referència i a la barra de favorits per anar-lo visitant sovint ja que en podem treure moltíssimes idees !!!!
Noi es que no hi ha qui t'atrapi ehhhhhhhhhhhh jejejeje ets un no parar i tant que estàs hiperconectat i hiperactiu!!!!!!!
Jo ara me'n vaig a fer una volteta pel forum a veure si t'atrapo només una miqueta !!!!!
Petonets i bona setmana !!!!
Ana Martínez ha dit…
Con lo que me gusta hacer manualidades con los míos seguro que encuentro un montón de ideas. Gracias por compartirlo Joel. Un beso.
Marisol ha dit…
Joel, opino com la Carme, el teu bloc es una font inacabable de recursos!!! gràcies per compartir-los!
Joel Artigas ha dit…
@Magda Qué bé! Doncs estic segur que en podràs treure molt de suc d'aquetsa meravella d'espai. Sí, tens raó, últimament estic superhièractivat..., tot i així, continuu pensant que encara em falta temps per tenir-ho tot a punt.

Gràcies per seguir aquesta hiperactivació, m'encanta trobar-te per tots els espais! Petonets!!!
Joel Artigas ha dit…
@Ana Pues vas a disfrutar un montón con este espacio. Es fantástico! :) Un abrazo lleno de ideas y recursos!
Joel Artigas ha dit…
@Marisol Si és així és gràcies a vosaltres! Gràcies i més gràcies per formar part d'aquest raconet. Muak ben gran!