Draw a Stickman: descobrint noves aventures

Hi ha dies que no saps per què acabes descobrint coses que ni t'hauries imaginat, potser és cosa d'aquest neguit incontrolable que em produeix la xarxa. La veritat és que saber que hi ha milers de recursos i idees que ens estan esperant m'emociona, em fa feliç... Però no només això, ja que darrera d'aquest material tan valuós hi ha persones impressionants, capaces de crear i inventar constantment nous continguts. No us sembla fantàstic?!


Aquest és el cas de Draw a Stickman, un recurs interactiu genial. En altres paraules, i perquè us en pogueu assabentar, és una aplicació que ens permetrà crear i animar els nostres personatges dibuixats. Ja veureu que és molt divertit. Dibuixeu i comenceu a gaudir de l'aventura!


Com funciona? Ben fàcil, primerament cal que escolliu l'episodi que voleu que els vostres personatges interpretin. Seguidament, caldrà que us inventeu i dibuixeu el vostre personatge. Ah! Me n'oblidava, en cas que decidiu jugar a EPIC, us haureu d'esperar... Com? Sí, aquesta aplicació encara no està en actiu, no obstant d'aquí a pocs dies ja la tindrem a punt (26 d'Octubre). Mireu, mireu el vídeo! 


Oi que té molt bona pinta? Jo em sembla que esperaré impacient, quines ganes que tinc de jugar-hi! Trobo que és un bon joc per desenvolupar la creativitat dels infants i per estimular que creeïn i inventin històries. Bé, ara només ens queda esperar que passin aquests 10 dies! De moment ens conformarem amb la petita i fabulosa mostra que ens presenta aquesta eina interactiva.

Comentaris

Blanca B ha dit…
Tú lo dices, hay miles de recursos buenísimos, a mí me sorprende cada vez más el que todo, pero todo, lo que buscas está en internet. Ahora sólo hace falta distinguir entre lo bueno y lo malo, lo verdadero y lo falso. Muchas gracias por compartir estos enlaces tan magníficos. Un besito muy muy dibujado.
Ana Martínez ha dit…
Seguro que es muy divertido. Lo probaré. Un beso.
Magda ha dit…
Joel però com t'ho fas per trobar tant bones troballes ????? Estàs tot el dia enganxat a l'ordinador ???jejjejejejeje
Fas uns descobriments genials !!!!!
Jo també tinc ganes de que arribi el 26 per provar aquest magnífic espai !!!!
Petonets ja de tardor, veritat ?????
MUAKKKK
Joel Artigas ha dit…
@Blanca jejje! A mi también me soprenden tus entrada son magníficas! Estoy de acuerdo, hay muchos recursos "falsos" que en vez de ayudarnos nos pueden dificultar nuestra tarea. Tú si que sabes! ;) Besitos.
Joel Artigas ha dit…
@Ana Sí!!! Ya nos dirás que te parece. Un abrazo!
Joel Artigas ha dit…
@Magda No ho estic, però com si ho estigués! Déu ni dó, les hores que m'hi passo...

Esperarem el dia 26 per provar aquesta meravella d'aplicació! Sí, sí, petonets de tardor ja! Ja era hora!!!

Muak
Blanca B ha dit…
Joel, qué alegría!!!! el caso es que me sonaba... pero yo tenía otra referencia, jajaj. Hasta hicimos en la escuela con los de 5º unos muñecos chulísimos, jaja, fue superdivertido. Un besito dibujado en rojo.