The Long Threads: un bloc artístic

Aquestes vacances, em refereixo a aquestes perquè ja les començo a veure llunyanes, vaig descobrir varis llocs web que al llarg d'aquest curs us aniré presentant, ja que trobo que val la pena que els tingueu ben presents. Un d'aquests és The Long Threads -Els Fils Llargs-, un espai web d'Ellen Luckett Baker que ens presenta un bon recull de manualitats, recursos artístics, enllaços a d'altres llocs web, tutorials, productes relacionats per vendre, idees per treballar l'estiu i les vacances,...


Com haureu pogut observar és un bloc molt ben elaborat del que vaig quedar ben enamorat! M'encanta descobrir llocs diferents, creatius i originals. Trobo que despertar l'esperit creatiu dels infants és un aspecte que hauria de ser essencial a totes les escoles, no creieu? Perquè us en feu una idea us presento les següents idees: 



Molt recomanable! No us el perdeu. Aquest tipus d'iniciatives ajuden a seguir treballant, oi? Ara més que mai amb moltes energies per aportar coneixements, experiències, recursos i eines útils per aquest nou curs escolar. Som-hi!!!

Comentaris

Fer de Mestres ha dit…
És un bloc interessant. Jo el vaig conèixer a través de Pinterest.
Tot i el cercador, a mi em costa moure'm per les entrades.
Segurament, són coses de l'edat! ja,ja,ja.
Gràcies per recordar-me'l.
Una abraçada d'inici de curs!

Blanca B ha dit…
Ya he comprobado por fb que te gustan tanto como a mí los manuales. También sé que te gusta la música, raro sería siendo músico que no. La informática es un aspecto que controlas muy bien, las ilustraciones y cuentos te encantan. Hay algo que te disguste, que no sea de tu agrado??? jajaj. Dímelo, por favor, porque será la única parcela que nos quede por explorar.
Enhorabuena, Joel, eres fantástico igual que tus entradas. Un besito muy "craft"eado.
Joel Artigas ha dit…
@Carme Sí, jo també el trobo super interessant! Jo també trobo que hi ha algun problema d'accessibilitat per trobar bé les coses, tranquila no hi ha cap problema amb l'edat, jjeje! Una abraçada!
Joel Artigas ha dit…
@Blanca Qué bien!! Sí, la música me encanta, la informática me apasiona y las manualidades me facinan... Aún tengo que encontrar aquello que me disguste, tienes toda la razón!!

Cómo me gusta leer este tipo de comentarios. Me alegran el día! Mil gracias por tus aportaciones!! Un besazo enorme lleno de felicidad!! :)
Magda ha dit…
Un bloc la mar d'interessant on en podem treure molt bones idees per fer amb els nanos i potenciar la seva creativitat.
A veure quines entrades més ens tens preparades perquè de ben segur que seran FANTÀSTIQUES !!!!!
Petonets ja des de Sant Gregori, uiiii com es troben a faltar els ALPS !!!!!
Joel Artigas ha dit…
@Magda M'encanta que t'hagi agradat. Estic totalment d'acord és un bon lloc per potenciar la creativitat dels nostres infants! :) Va que ja comença tot!!! Ara toca recuperar energies. Petonets!!!
Unknown ha dit…
Qué interesante Joel, a mi encantan este tipo de cosicas así que estoy encantada con tu entrada. Además nos das muchas ideas!Besoooos!
Joel Artigas ha dit…
@SaradelaVega Qué bien que te haya gustado. Me ha encantado verte por aquí. Ya echaba de menos tus palabras. Besitos!! :)
Joel Artigas ha dit…
@equipo:Hannah/Noah/Hilke Gracias!!! Me alegro que os haya gustado. Un abrazo! :)