Educació i les TIC arriba a les 100.000 visites

Avui és un dia ben especial!!! Educació i les TIC ha arribat a les 100.000 visites, un número impressionant que no m'esperava arribar. Quina il·lusió! Això sí, no hi hauria pas arribat sense tots vosaltres, tots els que feu que aquest espai sigui un raconet original, creatiu i útil per a tots aquells que ens dediquem al món educatiu.

Sí, sí! També celebro que tenim 174 seguidors i que al Facebook ja hem arribat als 6589 M'agrada. Ufff!! Quina alegria. No sé com agraïr-vos a tots i totes la vostra constància, la vostra energia, les vostres aportacions i comentaris... Gràcies! Esperem que això segueixi així i que d'aquí poc temps tornem a fer una celebració com aquesta.

Comentaris

Silvina ha dit…
Felicitats!!! i gràcies a tu per aportar coses tan interessants!!!
besets
A´Punto ha dit…
Muchas felicidades y que sean muchos mas¡¡ feliz semana
Vanesa ha dit…
Moltes felicitats Joel! Aquest és un bloc de referència per als mestres.

Una abraçada

Vanesa
Fer de Mestres ha dit…
Enhorabona, Joel!!!
És el reconeixement a la feina ben feta.
100.000 Petons
CRISTINA ha dit…
FELICITATS!!!
Eres un fiera buscant recursos, et seguisc dia a dia.
Miren ha dit…
Felicidades Joel, a por las 200000 jijiji. Un saludo
Hola Joel!
Moltes felicitats!!!!
Ja veuràs que arribaràs molt més lluny :)

Gràcies per compartir idees, recursos, reflexions... amb nosaltres.

Una abraçada.

Txell
Blanca B ha dit…
Muchas felicidades por todo lo conseguido y lo que te queda por conseguir. Siempre tienes algo interesante que mostrarnos, así que estamos muy pendientes de tu blog (uno de los mejores que conozco).
Un besazo de felicitación.
LaTuDón ha dit…
Moltes felicitats!!
Mare Meua... Quins nombres més bonics...
Per cert gràcies per recordar-me que he de mirar aquestes coses...
jajajajajjajaja!!!
Petons hiperactius
Com va lo de Reus??
Magda ha dit…
Uauuuuuuuuuu noiet, 100.000 visites en son un munt ehhhhhhhh perquè serà??? Potser per la bona feina que fas, o les bones troballes o tota la informació que ens ofereixes o ..... jejejejjejejejeje
MOLTES FELICITATS GUAPO i de ben segur que ben aviat en celebrem 200.000 !!!!!
Petonets GEGANTS !!!!!!!
Ana Martínez ha dit…
¡Menuda cifra, Joel! Enhorabuena y que esas cien mil visitas pronto se dupliquen, tripliquen ,... Un beso.
Joel Artigas ha dit…
@Mónica Gràcies!!!! A vosaltres per ser sempre per aquí! M'encanta llegir-vos a tots vosaltres. Muak.
Joel Artigas ha dit…
@Vero Gracias!!! Estoy seguro que así será... Que tengas un inicio de semana fantástico. Besito enorme! :)
Joel Artigas ha dit…
@Vanesa Gràcies per les felicitacions!! Per a mi si que sou una referència. M'encanta que així sigui. Una abraçada ben gran! :)
Joel Artigas ha dit…
@Carme Gràcies, gràcies i més gràcies! Em sembla que sense vosaltres aquest lloc no seria el que és, eh? Petonets ben grans. Ens llegim aviat!
Joel Artigas ha dit…
@Cristina Què bé llegir-te Cristina! M'encanta que aquest bloc sigui una referència per tu. Petonets! Espero que tinguis un curs fantàstic.
Joel Artigas ha dit…
@Miren Sí!!!! A por las 200.000 madre mía... es un número enorme, no se si llegaré!!! Ya veremos... Besitos!!!
Joel Artigas ha dit…
@lamaletadelprecinemaainfantil Gràcies a vosaltres per les vostres aportacions i comentaris. M'encanta tenir-vos ben a prop i poder gaudir de les vostres publicacions! Besets enormes.
Joel Artigas ha dit…
@Blanca No se cómo agradecerte estos comentarios, no sabes cómo me gusta recibir tus felicitaciones...! Tu blog si que es para mi una referéncia. Eres increíble! Gracias, gracias y más gracias! :) Besitos más que enormes.
Joel Artigas ha dit…
@LaTuDón jajjja! Estic segur que els teus números també deuen ser estupendos oi? Sí, lo de Reus de moment ho tinc aparcat, ja que tinc moltíssimes coses a fer... la veritat, no crec que m'ho pugui combinar. "Caxis"!! Saps si ho podrem seguir online?

Petonets enormes! :) Si no ens hi veiem espero que tinguis moltíssima SORT estic segur que el teu bloc serà guanyador de la teva categoria. És fantàstic!!!
Joel Artigas ha dit…
@Magda GRÀCIES!!!! Doncs, em sembla que es gràcies a vosaltres, eh? Sense cap dubte..., sou sensacionals. M'ecanta tenir-vos ben a prop!!! Gràcies, gràcies i moltes més gràcies!!!! Petonets ENORMES!
Joel Artigas ha dit…
@Ana Sí!!! Gracias Ana! Sin vosotros este espacio no seria lo que es. Sois geniales! Besitos llenos de alegria. :) Muak.