Spoonful: un lloc per desenvolupar la creativitat!

Encara que sigui una mica més tard del normal, avui us presento Spoonful, un espai meravellós per extreure'n moltes idees per a realitzar amb els infants. Què hi podem trobar? Doncs, tota mena de continguts relacionats amb la cuina, la creativitat, els jocs i les celebracions. Ja veureu que de cada una de les seccions que se'ns proposen hi trobarem diferents activitats i experiències a descobrir amb els més petitons.


Trobo encantadora la manera en què se'ns exposen els continguts. Molt recomanable que en feu una volta i us guardeu aquelles idees que més us interessin. Estic segur que hi trobareu alguna cosa interessant i què us pugui ser útil a l'hora de completar la vostra tasca educativa. Mireu quina presentació, oi que és genial?


No us ho perdeu! Us ha agradat?

Comentaris

Magda ha dit…
Si m'ha agradat ????????? Moltíssim però segur que ja sabies que m'agradaria ehhhhhhhh jejejeeje
Un lloc encantador amb un munt d'activitat i noves idees per fer amb els infants !!!
Com sempre una gran troballa !!!
Petonets fresquets, fresquets !!!!!!!
A´Punto ha dit…
I love it¡¡¡¡ Y creo que ni necesito decirte que es lo que más me gusta de esta Web :) Ya está en el marcador de Pequerecetas ;P Le veo mucha salida para algún que otro proyecto pendiente ;P Besitos cocineros¡
Blanca B ha dit…
Le echaremos un ojo a ver que tal está. Petonets.
Olga ha dit…
Està "estupendo" aquest raconet! Ple de manualitats, com a mi m'agrada!
Gràcies per compartir. ;O)
Miren ha dit…
jajaja si no te digo que spoonful, era el pub al que iba con mi marido a tomar algo por las noches... revientoooo. Un saludo Joel. jijijiji
Anònim ha dit…
Joel, al meu bloc hi tens un detallet per tu!

Bon estiuu!! ;)
Olga ha dit…
Jo un altre cop! jejeje
T'he deixat un detallet a Petits Grans Artistes per ser un del blocs dels meus inicis blogueros, pq sempre et llegeixo i pq m'agraden les teves aportacions.
Gràcieeeees!
Marta ha dit…
Ostres, Joel! Jo també t'he deixat un detallet al meu blog! Encara que fa dies que no et deixo cap comentari et vaig seguint sempre les teves entrades amb molt d'interès!Sempre em sorprens!Fins aviat!
Magda ha dit…
Hola Joel torno a ser jo jejejjejeje
Si passes pel blog i tens un regalet.
És un segell molt especial i encara que he vist que ja te l'han donat a mi em fa molta il.lusió fer-te aquest petit regal !!!!
Petonets amb premi
MUAKKKKKKKKK
Joel Artigas ha dit…
@Magda jejjej! I tant que sabria que t'agradaria, de fet útlimament t'agrada tot, eh? jajja :) A mi també m'ha encantat. Un bon lloc per extreure'n moltíssimes idees!!!

Petonets, útlimament molt fresquets... i.. que bé que s'hi està eh? :)

PD: Ara mateix passaré pel teu blog a recollir el premi. Quina il·lusió!!!!! Moltíssimes gràcies per pensar en mi, per llegir-me i estar sempre a prop d'Educació i les TIC!!!! M'encanta Magdaaaa!!!
Joel Artigas ha dit…
@Vero Me too!! (ya sabes que mi inglés) :P Sí, la sección de cocina es fantástica, bueno de hecho toda la página es magnífica. Me encantó descubrirla y darla a conocer! :)

Besos enormes y muy dulces. ;P
Joel Artigas ha dit…
@Blanca Sí, sí! Ya verás que está super bien!! Muchos besos. Que tengas un día estupendo. :)
Joel Artigas ha dit…
@Olga jajj! Sabia que t'agradaria aquest lloc! Sí, la veritat és que es un lloc web ben interessant ple d'idees i propostes genials!!! :)

PD: uau!! Ara mateix em passaré pel teu blog a veure el regalet que m'has deixat. Quina il·lusióoooo!!

Muaaak.
Joel Artigas ha dit…
@Miren jajjaj! Qué fuerte... Pero seguro que no era tan creativo cómo esta página no? Besooos! ;)
Joel Artigas ha dit…
@Eugenia Uoooo!! Ara mateis hi passaré... Quina il·lusió!!!! Quans premis. Gràciesss!

Petonets.
Joel Artigas ha dit…
@Marta Mare meva!! Amb tants regals no sé si em donarà temps "d'obrir-los"!!!! Estic tant emocionat que no sé ni per on començar!!! Moltíssimes gràcies per pensar en mi i per seguir el meu espai. De debó, me n'alegro molt que t'agradi i sobretot que en descobreixis coses noves!

Petonets ben grans! :)
Joel Artigas ha dit…
@Arancha Gracias!!! Ahora mismo voy a pasar a recogerlo... Qué será!!! :) Muchísimas gracias!! Muak.