Per tu, per a tots!

Ostres! Estic un dia desconectat i ja m'he perdut el Dia de l'Amistat Blocaire... Però, mare meva! Quin meravellós començament de dia. Quina satisfacció saber que mitjançant aquest espai en podem aprendre i conèixer persones fantàstiques! Mai m'hauria imaginat estar aprenent tant, la veritat, tota una experiència que val la pena experimentar. Així doncs, si esteu indecisos per obrir un bloc, no ho dubte ni un segon...!! Estic segur que no en quedareu decebuts, sinó tot el contrari: omplireu fins a dalt el vostre sac de coneixements!


Gracias por formar parte de mi mundo, és un regal creat a l'Argentina per celebrar l'amistat dels blocaires. Jo l'he rebut dels següents blocs que des d'aquest espai els agreixo moltíssim que hagin pensat en Educació i les TIC


La veritat és que donaria aquest premi a tants blocs que la llista seria inacabable, així doncs dedico aquest premi a totes les persones que visitin aquesta entrada! No sabeu la il·lusió que m'ha fet rebre aquets premi, significat que utilitzant aquesta eina online en podem treure molt de suc. Que tingueu un dia meravellós! 

Comentaris

Magda ha dit…
Joel m'encanta l'entrada que li has dedicat a aquest premi !!!
I tens moltíssima raó, amb el bloc estic aprenent moltíssimes coses que mai m'hauria imaginat !!!
A més estic coneixent a gent fantàstica amb els quals ja m'uneix una bona amistat bloguera i tu, encara que ja t'ho deus imaginar, ets una d'aquestes fantàstiques persones!!!!
Gràcies per ser com ets i ensenyar-me i compartir tan bones experiències i espais dins d'aquest meravellòs món!!!!
Petonets avui ben emotius!!!!!
MUAKKKKKKKKK
Joel Artigas ha dit…
@Magda M'encanta que t'hagi agradat. Gràcies per fomar part d'aquest camí 2.0 que compartim! :) Jo estic aprenent un munt de vosaltres, m'encanta enriquir-me dels altres. Fantàstic!

Petooooonnns! Muak.