Educació i les TIC als Premis Blocs Catalunya 2012

Després d'un dia ple de felicitacions i d'emocions, tornem a la feina... Abans, però, m'agradaria donar-vos les GRÀCIES a tots/es, és un plaer haver conegut tant bones persones. Esperem que no s'acabi mai! Bé, deixant de banda les celebracions, avui faig un post dedicat als Premis Blocs de Catalunya 2012, ja que una mica més i em descuido d'anunciar que m'hi presento!! 


Sí, l'any passat vaig arribar una mica tard, però aquest any ho he aconseguit: ja em podeu VOTAR als Premis Blocs Catalunya 2012. Pels qui no ho sapigueu fer no patiu, és ben senzill! 

1. Entreu a Stic.cat.
2. Cliqueu a la pestanya Premis Blocs Catalunya 2012.
3. Registreu-vos a la pàgina i ompliu els paràmetres que se us demanen.
4. Se us obrirà un nova pàgina. Cliqueu damunt de la CATEGORIA TIC.
5. Busqueu el bloc Educació i les TIC, feu clic a la rodoneta i premeu el botó "Votar" que trobareu a l'inici de la pàgina. 

No ho trobeu molt senzill? Va vinga, que només són 10 segons! Gràcies!!!!

Comentaris

A´Punto ha dit…
Pues ayá vamos entonces¡¡ Mucha suerte¡¡¡ Bicos.
Aran ha dit…
Hola Joel , primer de tot Per Molts anys ( encara que sigui enderrerit!!)
El meu bloc també l' he inscrit però en una altra categoria. Molta Sort!!
Bertha ha dit…
Hola Joel!

Muchísima suerte y que la podamos disfrutar todos ya que nos sentimos parte y culpa de este premio!

Que siga muchos años es una gozada pasar por tú blog

Un abrazo.
Joel Artigas ha dit…
@Vero Gracias!!! A ver si este año hay suerte!!! Igualmente!! :P Muak.
Joel Artigas ha dit…
@Mónica Gracias!! A ver... ya os diré algo cuándo sepa los resultados, creo que hay mucho tiempo...! :) Besitos.
Joel Artigas ha dit…
@Bertha Hola!! Sí, este premio no es sólo del blog, sino de la gente que hace que este pequeño espacio sea cada día un rincón más y más rico en conocimientos, experiencias educativas y recursos... Muchas gracias a todos!

A mi me encanta leeros y poder conestaros vuestros comentarios! :) Muak. Hasta la próxima. Un abrazo muy grande!
Joel Artigas ha dit…
@equipo: Hannah/Noah/Hilke Muchísimas gracias. Por cierto me encanta tu trabajo, es estupendísimo!!! ;)
Vanesa ha dit…
Bloc votat, a veure si hi ha sort. Jo també he presentat El bagul de les lletres, al 2009 vam quedar finalistes.

Una abraçada
Joel Artigas ha dit…
@Vanesa Moltes gràcies!!! A veure si tenim sort!! A sí? No sabia que havies quedat finalista, tot i així no em sorprèn: tens un bloc magnífic! :) Petonets ben grans. Bon estiu!