Cutest Food: una celebració ben bona!

Bé, suposo que de dies magnífics n'hi ha tots els dies, però especials potser no tants, oi? Avui és un dia ben especial per a mi: és el meu aniversari! Així doncs, he pensat que la millor manera de celebrar-ho amb tots vosaltres és convidant-vos a un petit postre virtual. Avui us presento Cutest Food, un espai meravellós on hi podem trobar tot tipus de receptes, postres i menjars curiosos... A més, estic segur que d'aquest lloc en podem extreure idees molt originals per fer amb els nostres infants! Que tingueu un dia magnífic!!!

Pels amants de les noves tecnologies

Pels amants de les fruites

Pels amants del monstre de les galetes

Pels amants de la pintura

Pels amants de l'arquitectura

Pels amants dels animals

Comentaris

CARME ha dit…
Quina bona pinta!!!!
Ostres Joel estas molt enfeinat (facebook, Pinterest, blog,...) i jo trobo a faltar el meu comentarista nº1 i únic!!! Je! je! je!
Desitjar-te molt bon estiu malgrat les retallades i el futur incert per els mestres!!!
A´Punto ha dit…
Gracias por ese postre virtual¡ Nunca se rechaza jamás un dulce¡¡ La pagina es genial, me encanta. Pues de nuevo miles de felicitaciones. Besotes.
ideesmagistrals ha dit…
Ostres noooooooo!! M'agraden tots els postres i no deuria menjar-me'ls tots en el meu estat!! jajajajaja

Moltes gràcies pel teu detall i felicitats de nou pel teu aniversari i, com no, per totes les teues troballes. Són fabuloses!

Besets de colorets ;)
Magda ha dit…
UAUUUUUUUUU quins postres més deliciosos tenen tots una pinta boníssimaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!
Moltes felicitats trempat !!!!! Que passis un gran dia !!!!!
Petonets ben dolcets!!!!!
MUAKKKKKKKKKKKK
Marta ha dit…
Quina bona pinta!No ho puc evitar, sóc un xic golafre!!
Per cert, ja sé que vaig tard ( no es pot estar ni un dia desconnectat...)però: PER MOLTS ANYS!!!
Una abraçada.
Miren ha dit…
Felicidades con un día de retraso, me pillaste de viaje, jeje. ¡¡¡Y que cumplas muchos máaaaaaas!!! Un saludo Joel
CRISTINA ha dit…
moltes felicitats!!!!!
Joel Artigas ha dit…
@Carme Oi que sí? jejje! Sí, tens raó, aquests dies he estat una mica desaparegut, però tornaré, no ho dubtis. Tens un blog magnífic ple de recursos interessantíssims!

Petonets ben grans. Esperem que les coses millorin mica en mica oi?
Joel Artigas ha dit…
@Vero De nada, tienen una pinta estupendísima. Me los comería hoy mismo. Nyam, nyam!!! :) Gracias por las felicitaciones, me han encantado. :P Muak.
Joel Artigas ha dit…
@Estrella Quina il·lusió llegir-te i rebre aquestes felicitacions, graaaàcies!!! jejjejje, si es que aquests pastissets tenen una pinta estupendíssima!!! :) Gràciess guapa! Petons.
Joel Artigas ha dit…
@Magda Uuuuooooo!! Tenen una pinta boníssima, només fer la publicació m'han vingut ganes de menjar-me'ls tots!!! Gràcies per les felicitacions i per les meravelloses aportacions que fas! Petooooonnns. :)
Joel Artigas ha dit…
@Marta Sí, jo també ho he d'admetre: sóc una mica golafre. Buff, és que tenen una pinta meravellosa! Gràcies per les felicitacions! Jo sí que vaig tard conestant els vostres comentaris, aixxx!

Una abeaçada ben gran. Ens llegim ben aviat!
Joel Artigas ha dit…
@Miren Jejeje! Estoy seguro que el viaje fue genial!!! Yo de aquí poco también haré uno...necesito descanso!!! Graciasssss poer las felicitaciones me han hecho mucha ilusión! Muaaak.
Joel Artigas ha dit…
@Cristina Moltes gràcies!!!! M'ha fet molta il·lusió veure't per aquí. Una abraçada ben gran. Que tinguis un meravellós estiu! ;)