Busco feina de professor. M'ajudes?

Fa temps que em volta pel cap fer-ho, no obstant no trobava ni el moment ni les ganes de comunicar-ho..., ja que, tampoc crec que sigui el lloc adequat per fer-ho, tot i així ara mateix és de les meves útlimes possibilitats! Però, què ens vols dir? Sí, teniu raó anem per feina: Busco feina de professor de primària, a poder ser d'especialitat musical! Necessito que feu difusió d'aquest missatge desesperat!!! L'any vinent continuaré a les llistes d'interinatge, però dubto que em truquin, les coses estan molt malament... 


En altres paraules:

AJUDA - AYUDA - HELP - AIDER - HELFEN

Necessito treballar, ampliar els meus coneixements i experiència docent, necessito poder refermar els meus horitzons educatius, transmetre als més petits la passió per aquest art que cada cop està més abandonada i desprestigiada, sobretot, per aquells que gestionen i administren les lleis... 

Pels qui no em coneixeu poder consultar el meu espai personal: Joel Artigas

M'ajudes?
Fes difusió d'aquest missatge si creus que val la pena. Gràcies!

Comentaris

Miren ha dit…
Hola Joel, para buscar un trabajo cualquier plataforma es adecuada, sólo espero que lo encuentres pronto, en este caso siento decirte que no puedo ayudarte, pero si desearte ¡¡¡SUERTE!!! y ánimo.
Marta ha dit…
Tant de bo et pogués ajudar, però no tinc cap mena de contacte a la concertada i la pública... bé, està com està,que t'haig de dir. De tota manera, és una llàstima que algú amb la teva capacitat de treball, entusiasme i ganes de viure l'educació i l'escola no hi pugui accedir. No hi ha dret!!
Bé, espero que tinguis molta sort en la teva recerca. Ànims!!!! Una forta abraçada.
Bertha ha dit…
Hola Joel!

Son momentos de sosiego no pierdas la calma porque nunca mejor dicho necesitamos todas las energías tranquilas para no enfermarnos.

Eres un profesional bien preparado y aunque en estos momentos nos estan apretando el cuello estos impresentables.Todo tiene que volver a su cauce.

-Esto es cómo la obra todos a una como Fuenteovejuna.Ya hay demasiadas personas que sienten esta inseguridad y esto tiene que revelarse por narices!

Si me permites el consejo.Sosiego y no pierdas la esperanza.

Te deseo muchísima suerte y veras que todo se arreglar por las buenas o las malas.Pero esto así no puede quedarse.

Un abrazo!
Joel Artigas ha dit…
@Miren Muchas gracias Miren, yo también lo espero, sino no se que haré... Gracias de todos modos por los ánimos!!! :) Besos.
Joel Artigas ha dit…
@Marta Moltíssimes gràcies per la teva sinceritat i pels teus ànims. Sí, realment les coses estan molt malament ara mateix, esperem que millorin! Ja us aniré comunicant les últimes novetats... (esperem que n'hi hagin). Gràcies!!!! Abraçades molt grans. :)
Joel Artigas ha dit…
@Bertha Hola! Muchas gracias por tu soporte, la verdad es que ahora mismo lo necesito... Son momentos duros, pero cómo bien dices, momentos que hay que estar tranquilos pero con mucha energia! Eso si, de momento la esperanza aún no la he perdido, jejje!

Muchísimas gracias por los ánimos!! El mundo está cambiando por momentos...tienes razón: así no puede quedarse!! Besitos! ;)
Magda ha dit…
Ostres Joel, estic uns dies desconectada per culpa d'una conjuntivitis molt forta i al llegir-te veig aquest missatge.
A mi em sap molt de greu no poder ajudar-te però no tinc padrins ni a la pública ni a la concertada i menys a la privada!!!!!
Ara bé des d'aquí et vull donar molts ànims, es nota que ets un bon mestre i un gran professional i que disfrutes amb la feina!!!!
Tots sabem que estem en una situació difícil però tu no perdis l'esperança i tan de bo a finals d' agost tinguis moltissima sort en els nomenaments, perquè t¡ho mereixes!!!!!
Un petonàs i molts ànims i ja saps que estic al teu costat per si et puc ajudar en alguna cosa!!!!
MUAKKKKKKKKKK
Unknown ha dit…
Ànim Joel! Jo stic totalment desconnectada pq ara q tenc vacances no tenc adsl. Però t'he fet difusió des del mòvil! Què tenguis molta sort! Seguim en contacte, eh? I a setembre encara més! Una aferrada ben forta!
Mestra Eva ha dit…
Que for Joel!! si tu has de ser mestre de mestres :( cada dia em crema més la situació que tenim i es que tan gran com és Espanya i sembla que s'han posat tots d'acord per fer la mà a qui mensy culpa te. Et nomenaré al meu centre i ja t'he fique al Fack. Et desitge el millor, ja estem en contacte i de tot cor que pronte trobes un lloguet en aquesta societat que es crema con els boscos!!
Joel Artigas ha dit…
@Magda Moltes gràcies pel teu recolzament. Sí, la veritat és que no és un bon moment..., no obstant les ganes i l'energia no pot defallir, sinó malament! T'agafo els teus ànims i la sort que em desitges, estic segur que em serà molt útil!

Molts petonets i bones vacances! Muak.. :)
Joel Artigas ha dit…
@Laura No sé com agraïr-vos el que esteu fent per a mi...! Ara, a esperar! Ja he vist que m'has fet difusió: moltíssimes gràcies!!!!! Sí, i tant, seguim en contacte! Ara toca agafar ànims i energia per a seguir pensant en nous projectes. :) Muak. Molts petonets.
Joel Artigas ha dit…
@MestraEva jejje! MOltes gràcies per les teves paraules, m'han deixat de pedra, la veritat! Moltes gràcies per nomenar-me al teu centre, a veure si hi ha sort!

Vivim un moment dur i difícil... això sí, complicat per nosaltres no per aquells que tenen alts càrrecs o que "maladministren" el sistema bancari! Mare meva, on anirem a parar? Ara toca sobreviure, conèixer gent, unir forces per combatre aquesta injustícia!! Aixx!!!

Moltíssimes gràcies Eva. Estem en contacte. Una abraçada. Gràcies pels ànims. :)
mireia ha dit…
Hola Joel,
no sé si hauràs trobat ja feina de profe... veig que les publicacions són de fa uns mesos. I sé que busques un lloc de mestre en escola, el que jo et porposo és més lúdic, arriscat, però igualment maco i segur enriquidor:

T'escric per que tinc entre mans un projecte relacionat amb el lleure artístic, per nens i les seves famílies. Es tractarà d'un espai / talleret on oferir les eines necessaries per que els nens disfrutin jugant amb les arts plàstiques i la música. Obrir portes al món de la creativitat.
Jo sóc il.lustradora, del camp de la pintura i el disseny. I en aquests moments d'incertesa el que em demana el cos és treballar oferint els meus coneixements i experiència als nens.....
Com ja et dic tot plegat encara està sobre paper, però part d'aquest procés de gestació, buscar local, qüestions administratives, etc també haig de trobar "socis" o talleristes que vulguin participar en el projecte, concretament amb els tallers de música.
L'escoleta subicarà per Sant Andreu, Congrés o Nou Barris. Districtes amb molt poca oferta educativa de lleure i molts molts nens....
Si creus que pot ser interessant, malgrat els temps que corren i el desànim col.lectiu..... si i et ve de gust intentar participar en el projecte que proposo pots escriure'm a:

caracolderegaliz@gmail.com

Atentament,
Mireia
Joel Artigas ha dit…
@Mireia Moltes gràcies per la oferta. Ja t'he respost al teu correu. Gràcies. Salutacions!