Projecte Mekos: un viatge cap a les noves tecnologies

Avui us presento Proyecto Mekos, una proposta educativa que té com a objectiu principal iniciar als alumnes a l'ús i a l'aprenentatge de les noves tecnologies de la comunicació i la informació. Però, com? Mitjançant continguts concrets a fi d'assolir objectius didàctics sobre els medis de la comunicació social; possibilitant un còmode i eficaç model de desenvolupament de les activitats; proporcionant material gràfic i audiovisual; facilitant un sistema de gestió, administració, publicació i presentació de continguts; etc. Si en voleu saber més cliqueu aquí per descarregar-vos el Document Estratègic del Projecte.


Deixant-nos dels aspectes teòrics, és molt recomanable que en feu una visita i n'exploreu els continguts que se'ns ofereixen. Ja veureu que un cop a dins podreu escollir les opcions Professorat, Alumnat, o bé Públic. Així doncs, abans de començar a remenar aquest espai és interessant que feu un cop d'ull als objectius didàctics que se'ns proposen a la secció de Professorat, un aspecte imprescindible per a començar a fer servir aquest recurs TIC. 


Finalment, si entreu a la secció de l'Alumnat podreu escollir quin viatge voleu fer: Calle del medio; Ciudad embrujada; o, Unidad de desplazamiento. Cada un d'ells ens proposarà diferents activitats a realitzar. N'hi ha alguns de ben interessants! Tot i així, cal dir que es nota que aquest projecte es va crear fa uns quants anys, ja que actualment podem gaudir de projectes molt més elaborats, sobretot pel que fal el funcionament i accessibilitat dels continguts. Què en penseu vosaltres?

Comentaris

A´Punto ha dit…
Buenos días Joel¡ La tarta fue genial, gracias, tardé menos en comerla que en hacerla jajaja Vamos, que la operación biquini no tiene una fiel seguidora en mí...Pues el año pasado estuve un tiempo en Barcelona por trabajo y no hizo mucho sol :( Pero bueno, Barcelona me encanta, así que se lo perdono todo¡

Ah¡ Como vi en Facebook que te presentaste a los premios Espiral te dejo el link de uno de los que resultó finalista, es de un buen amigo mío, profe de Ciencias Sociales en un cole de Ourense. A lo mejor te gusta, aunque está en gallego :( yo el tuyo lo entiendo sin traductor, asi que al contrario quizás sea igual...
Bueno no me enrrollo más que es Lunes¡
Besiños y que tengas un buen dia¡
A´Punto ha dit…
http://civitasauriensis.blogspot.com.es/

Se me olvidaba el link¡
Blanca B ha dit…
Es un pryecto estupendo para primaria. Gracias por la aportación se lo diré a mis compas. Petons
Ana Martínez ha dit…
Voy a investigarlo y ya te contaré. Un saludo.
Joel Artigas ha dit…
Hola Vero, te respondo un poco tarde, pero ya lo dicen: más vale tarde qué nunca, no? Jejjeje, seguro que la tarta tenia una pinta estupenda!! Pues normalmente aquí en Barcelona hace mucho sol, sobretodo en verano, ahora toca disfrutar del tiempo primaveral. Me encanta!

Sí, lástima! Este año no puedo ser. El año que viene me volveré a presentar... Fantástico el enlace del bloc que me has añadido, me encanta descubrir nuevos sitios web! Por el idioma no te preocupes estuve un tiempo en portugal y entiendo casi "perfectamente" el gallego. Si no el traductor ;)

Besos muy fuertes. Que tengas un día espléndido! Muak.
Joel Artigas ha dit…
Sí, Blanca! Estoy completamente de acuerdo contigo. Yo lo he encontrado un poco anticuado, sin embargo nos puede ser muy útil! Besos. Gracias por tu comentario.
Joel Artigas ha dit…
Ok, Ana! Ya nos contarás que te ha parecido. Besitos. :)