Neave Interactivo: recursos i jocs originals

Des del bloc TIC, LLAPIS I PAPER he descobert Neave Interactivo, un espai web on hi podem trobar continguts interactius que ens poden ser útils a l'hora de plantejar la nostra activitat educativa. Tal i com ens explica el seu creador Paul Neave, un disenyador interactiu i desenvolupador creatiu, Des de 1999 neave.com ha sido mi zona digital de juegos: un hogar en línea para mis ideas, experimentos, así como un lugar para compartir mis juegos y herramientas interactivas. La tecnología para mí es un medio para obtener un fin — aunque este no sea mi objetivo. Un gran uso de la tecnología solo se puede hacer a partir de una gran idea. Me encanta vencer las barreras tecnológicas y hacer el mundo digital más amigable, divertido y humano. 


Dels continguts que ens proposen hi podem trobar: Webcam TOY; Ilusión Estrobo; Pelotas Saltarinas; Planetario; Television; Imaginación; Lupa Fractal; Tetris; Hexxagon; Simon; Tres en raya; Serpiente; Enjambre de AoI.; Rueda de Barclays; i, Digitalgraffiti. Hi ha alguns dels recursos que són genials! Val la pena que els proveu i que també els feu provar als vostres alumnes, és una bona eina per jugar, desenvolupar la creativitat, complementar altres exercicis i/o activitats que hàgim preparat, ... 


Molt recomanable no perdre's els següents jocs: Pelotas saltarinas (podem fer-lo servir per aprendre a ordenar de més gran a més petit les pilotes que se'ns presenten); Ilusión Estrobo (ens pot servir per introduir la màgia, les il·lusions òptiques,...); Imaginación (desenvolupar la creativitat, la imaginació, la inventiva, l'originalitat). Què en penseu? Trobo que en podem treure molt de suc d'aquestes iniciatives! 

Comentaris

A´Punto ha dit…
jajaj bueno lo de las pelotas saltarinas me ha encantado. Joel, gracias por tus animos, jejeje hace un mes me dieron un golpe en el coche, el miercoles voy a santiago lo dejo en un parking, regreso y me lo encuentro con otro golpe, solo despues de una semana desde que me lo entregaron. Llego a casa y se me estropea el ordenador ( creo que ya no va a atener salvación ) creo que mejor no voy a coger un avión de momento no te parece??? jajajajajaja
Besiños chuli!
Blanca B ha dit…
ES uno de mis sitios favoritos, lástima que tenga tan poco tiempo para jugar con él, la mitad de las miles de páginas interesantes que encontro me tengo que conformar con dejarlas en favoritos, nunca me da tiempo a disfrutar de ellas a tope.
Yo tengo preparada una entrada con otra de las posibilidades de neave, pero con el desmadre que tengo, vete tu a saber cuándo saldrá.
Gracias, Joel, besitos con polén recién cogido.
CRISTINA ha dit…
Gràcies per compartir tants enllaços, per cert el de les imatges genial no ho coneixia. besets
PLASTIQUEM - Espe ha dit…
Joel ets un pou d'informació, em falta temps per poder visionar i gaudir de tots els enllaços que proposes. Gràcies, segur que són molt interressants i desitjo que arribin vacances per poder trastejar amb tranquilitat. Una forta abraçada i fins aviat.
Joel Artigas ha dit…
Qué bien que te hayan gustado Vero! Jajjaja, no hay duda que hay temporadas realmente buenas y otras de muy malas... sin duda yo no cogería el avión, jujujujju (de momento)!! Besitos super grandes. ;)
Joel Artigas ha dit…
A mi también me pasa Blanca! Es que estos días no me da tiempo ni de publicar entradas en mi blog...madre mía!!! Necesito más tiempo. Poco a poco, estoy seguro que el día acabará teniendo más horas... Muchos besos. Gracias por el comentario. :)
Joel Artigas ha dit…
De res Crsitina! Celebro que t'hagi agaradat i que et sigui útil. Molts petonets!! ;)
Joel Artigas ha dit…
Gràcies Esper per aquestes felicitacions. Ara sóc jo el que em falta temps per poder actualitzar el bloc... últimament vaig una mica de cul!! Això no pot ser. Jo tanbé espero que arribin les vacances per poder arrencar nous projectes i noves publicacions educatives interessants. Moltes abraçades. Fins aviat!