Enredarte: aprenem de l'art

Avui he conegut Enredarte, un programa educatiu online associat a exposicions d'art de diferents institucions, museus i fundacions a Espanya i Llatinoamèrica. Però, què ens ofereix? Doncs, tota mena de recursos educatius multimèdia basats en l'art per tal d'aportar experiències i coneixements significatius a l'alumnat. No hi ha dubte que, és una bona iniciativa per despertar l'interès dels nens cap a l'art, una vessant que sovint els alumnes acaben avorrint i desacreditant.


Les activitats que se'ns presenten estan molt ben dissenyades, a més n'hi ha algunes que són ben creatives. Val molt la pena que en feu una ullada. La majoria dels continguts ens poden ser molt útils per ensenyar història, aprendre de l'art i les pintures, conèixer nous autors, ... Estic segur que molts d'aquests recursos ens poden servir com a font d'inspiració pels nostre alumnat. Vosaltres què en penseu?

Comentaris

Magda ha dit…
Joel una bona eina per treballar tot el relacionat amb el tema de l'art amb els nostres alumnes.
Les activitats que proposen són molt interessants !!!
Sens dubte una bona pàgina!!!!!
Petonets i bon divendres !!!!
Olga ha dit…
Està molt bé aquest recurs! He estat fent una volteta i m'ha agradat molt, Joel.
Gràcies per compartir-ho.
Una abraçada.
PLASTIQUEM - Espe ha dit…
Gràcies Joel per aquest recurs. Segur que li treure un bon profit. D'entrada, l’afegiré a la llista d'enllaços d'art del meu bloc i aquest estiu investigaré més profundament totes les possibilitats que oferta. També et demano disculpes perquè últimament vaig molt atrafegada amb el final de curs i no visito gaire els meus blocs favorits. Fins aviat i una forta abraçada.
Blanca B ha dit…
Gracias por compartirlo, hacía tiempo que no me acordaba de él. De vez en cuando hay que repasar las cosas, porque hay tantas nuevas... que acabas por olvidar las estupendas.
Un beset.
Joel Artigas ha dit…
Oi que sí? A mi m'ha semblat molt interessant aquest recurs. Petonets, Magda! Gràcies pels teus cometaris.
Joel Artigas ha dit…
Fantàstic, Olga! Me n'alegro moltíssim que t'hagi agradat. La veritat és que ha estat una bona troballa. Ara toca esbrinar bé totes les seves possibilitats i preparar alguna activitat pels més petitons.

Petonets.
Joel Artigas ha dit…
No passa res, Espe! Aquests últimes dies de curs, em sembla que anem tots "disparats". Jo, la veritat, necessito vacances, desconnectar una mica de les rutines.

Què bé que hagis decidit guardar-te l'enllaç als teus favorits, estic segur que en podràs treure'n molt profit!

Igualment, petonets ben grans!
Joel Artigas ha dit…
Jjejje, Blanca! Qué bien poder recordarte cosas y también que las encuentres estupendas... De hecho, qué bien poder compartir, no?

Te lo devuelvo: besazo!