DIY: una comunitat virtual per als més petits

Avui diem adéu a la setmana laboral amb DIY (Do it yourself), una comunitat virtual per als més petits. Es tracta d'un espai on els més petits podran compartir les seves imatges: fotografies, maualitats, treballs de l'escola, etc. A més, podran conèixer i descobrir el treball i idees d'altres nens i nenes, una experiència enriquidora i motivadora!


No cal dir que, caldrà tenir molta cura dels continguts que els infants publiquen, en aquest sentit aquest espai web recomana registrar-se amb el correu dels pares i mares. Així doncs, podrem "pujar" imatges des de la nostra càmera o bé des dels nostres dispositius iPad o iPhone, sempre tenint en compte què és el que ens cal compartir. A continuació teniu un petit dibuix que ens ho explica: 


DIY ens permetrà emmagatzemar les nostres imatges a un portafolis personalitzat (a mesura que aneu afegint imatges se us mostraran al vostre espai). Per afegir fotografies només cal que cliqueu damunt de Add Project i carregueu les vostres imatges. És molt intuïtiu i fàcil de fer servir! Jo m'he creat un espai que he anomenat Educació i les TIC. Si voleu compartir i descobrir les imatges d'altres usuaris, aquests us hauran de proporcionar la seva direcció: un control de dades i informació que em sembla molt adequat.

Portafolis d'Educació i les TIC

Per cert! Si n'esteu interessats també us podeu descarregar DIY per a l'iPhone. Això sí! Aquesta aplicació només està disponible en anglès. No obstant, podem aprofitar per reforçar i aprendre nous conceptes d'aquesta llengua. Així doncs, no cal dir que és altament recomanable acompanyar els infants a l'hora d'utilitzar aquest lloc web!

Comentaris

A´Punto ha dit…
Que chulo es recurso de hoy¡ Ayer mucho me acorde e ti preparando unas clases de alemán en las que estaba totalmente atascada, si es que hay que ser profe de voacaion y no de obligacion... besiños dulces de finde¡¡
Mariló Sanz Mora ha dit…
Hola Joel, sóc Mariló Sanz, agraeixo que t'hages fet seguidor en el bloc meu viatger, http://racoviatgermarilo.blogspot.com.es/
ajudarà a la seua difussió.
Sóc mestra i estic convençuda que crear l'esperit viatger en els menuts ajuda al seu desenvolupament com a persona. Però sobre tot t'escric per dir-te que m'agrada molt este bloc, uffff!!!!i mirant solament per damunt...ja no sé quin dels dos blocs m'agrada més...si aquest tan complet...o el dels top 10...
Treballe de logopeda i m'agrada aprofitar els recursos TIC i tenir-los controlats i a mà.
Salutacions. Mariló Sanz
Ana Martínez ha dit…
Aprovecharemos el finde para echarle un vistazo. Un saludo
Blanca B ha dit…
Yo también le echaré un ojo, pero lo de las redes para niños... no sé si me convencen a priori.
Gracias por la aportación, como siempre, en la brecha de la actualidad. petonets
Joel Artigas ha dit…
Qué bien Vero!! Qué palabras tan bonitas que nos compartes. Me han encantado! Gracias y más gracias. Me gusta mucho cómo trabajas, tus aportaciones, tus conocimientos,... Que tengas un feliz fin de semana. Besos llenos de alegria!
Joel Artigas ha dit…
De res Mariló, tens un bloc molt complet. Estic molt d'acord amb el que dius: "estic convençuda que crear l'esperit viatger en els menuts ajuda al seu desenvolupament com a persona". I tant!

Moltíssimes gràcies pels teus comentaris d'agraïment. M'agrada veure que la meva feina és útil a d'altres persones que es dediquen a l'àmbit educatiu. Gràcies a tu també per compartir-nos aquests espais tan enriquidors. Ens llegim ben aviat.

Moltes salutacions. :)
Joel Artigas ha dit…
Me parece "super" bien Ana! Ya nos dirás qué te ha parecido. Un besinho!
Joel Artigas ha dit…
Estoy de acuerdo contigo, Blanca! A mi tampoco me gustan mucho las redes sociales para niños, sin embargo DIY nos propone unos contenidos interesantes: crear un portafolio con nuestras manualidades, creatividades, dibujos,... y observar las que tiene otros niñ@s usuarios! Tiene buena pinta, no?

Muchos besitos llenos de descubrimientos! ;)
Olga ha dit…
Vaig a donar un cop d'ull ara mateix. Però sent una proposta teva.. de ben segur que m'agrada!!!
Bon findeeeeeeee!
Joel Artigas ha dit…
Gràcies pel teu comentari Olga! T'agraeixo aquesta sinceritat i felicitacions que em dones. Bon cap de setmana. Una abraçada.