Tall Painting: una tècnica original i creativa!

Per donar la benvinguda a aquest diumenge asolellat, us adjunto Tall Painting, un vídeo ben original i creatiu, una obra d'art! Rebuscant per la xarxa, he descobert que Tall Painting és una tècnica relativament nova, creat per Holton Rower (Nord-Americà), que consisteix en crear obres a partir de deixar caure la pintura. A simple vista sembla una tècnica fàcil de realitzar, no obstant no és pas així, ja que cal deixar caure molt cuidadosament la pintura perquè no es mescli entre ella i així aconseguir una autèntica obra de colors. 


Trobo que és una idea que podríem fer amb els infants, no trobeu? D'aquesta manera treballaríem els colors, les barreges que es produeixen entre ells, la creativitat, la manipulació de les eines a utilitzar, l'atenció, l'originalitat,... Tota una experiència! A continuació, us adjunto més imatges d'aquesta tècnica tan curiosa. 




Comentaris

Marisol ha dit…
Genial, aixó ho hem de probar!!! Gràcies Joel, sempre ens portes idees molt interessants! una abraçada.
Joel Artigas ha dit…
Sí, Marisol! Jo també ho crec. Una tècnica molt creativa que estic segur que els ecantarà als nens i nenes.

Gràcies a tu per aquest tipus de comentaris! Una abraçada ben gran. :)
Unknown ha dit…
JOEL ME ENCANTA!PLASH PLASH PLASH PLASH Este gran aplauso es para ti porque cada día te lo mereces más!
Bertha ha dit…
Hola Joel!

Preciosa esta técnica y el resultado final espléndido.El anagrama que tengo en mí blog esta hecho con esta técnica es muy resultona.

-Joel quería comentarte que al ser de" Educación Especial".No puedo colgar vuestro enlance:porque no se ajusta a vuestras prespectivas.Pero sí felicitaros! por este proyecto que cada vez sois más.

Un abrazo y gracias por aportarnos estos recursos.

Un abrazo y que te sean propicias estas vacaciones.
Ana Martínez ha dit…
¡Qué idea más original! Tendremos que probar, además de conseguirse unos resultados originales y de lo más vistosos seguro que disfrutan un montón. Un saludo.
Miren ha dit…
Una técnica de lo más colorida, tiene que ser muy divertido hacerlo. Un saludo
Joel Artigas ha dit…
Muchas gracias Sara! Me alegro muchísimo que te haya gustado. Es una técnica fantástica! :)

Besitos!
Joel Artigas ha dit…
Hola Bertha,

No acabo de entender tu mensaje: "no puedo colgar vuestro enlace porque no se ajusta a vuestras perspectivas..." El blog Educació i les TIC, pretende ser un espacio para todos y de todos, son exclusión de nadie. Espero que me expliques con detalle tu aportación, no lo acabo de entender! (siento ser un poco agresivo, pero es un aspecto que precísamente he trabajado con detalle).

Ya me contarás! Saludos.
Joel Artigas ha dit…
Sí, sus resultados son del todo creativos y originales, Ana. Un gran descubrimiento! Me ha gustado mucho hacer éste post.

Gracias por tu comentario Ana. Un besito enorme. :)
Joel Artigas ha dit…
Gracias Miren! Me gustaria realizarlo en breve. El día que decida hacerlo ya os lo diré...

Muchos besos. Felices vacaciones!
Unknown ha dit…
que lindo!!! me gustó! habrá algún recurso digital que imite esta técnica?? voy a buscar... gracias Joel.
Joel Artigas ha dit…
Sí está super bien, Laura! Pues si lo encuentras dímelo que lo enlazaré con esta entrada... Muchas gracias!

Que tengas uns felices vacaciones! Un abrazo. :)
Quin gran recurs!
Moltes gràcies, Joel.

Les noies del pre-cinema
Olga ha dit…
Buf, Joel!!! M'ha apassionat aquesta tècnica!!!! Ja no em podré ressistir a posar-la en pràctica!!!
Mil gràcies, guapeton!!!!
Bertha ha dit…
Hola Joél, disculpa: porque me da que sin querer te he molestado y eso es lo último que pretendo.-No me he explicado lo suficientemente bién o yo no lo he interpretado correctamente.

Me refiero al enlace que teneis ("Yo colaboro con blogs amigos").Pero que pasa que el blog que yo tengo no se ajusta a las características de este proyecto, ya que no consiste en aportar solamente enlaces, sino también en participar a través de un blog de educación del que los demás colaboradores también se hacen seguidores para así aportar o ayudar en la realización de proyectos.

Un abrazo;)

PD:vuelvo y repito siento esta mala interpretación.
lluna ha dit…
Quina passada de tècnica Joel. Gràcies per compartir-la. No la coneixia i és impressionant. Vénen unes ganes enormes de posar-la en pràctica. A veure si penso com fer-ho aquest tercer trimestre.

Ptnets!
Joel Artigas ha dit…
De res noies del pre-cinema, me n'alegro que us agradi! Sí, és un recurs magnífic de fer servir amb els nostres nens i nens no creieu?

Petons!
Joel Artigas ha dit…
Jejeje, sabia que t'agradaria, Olga! De fet, només fer la publicació vaig pensar en tu. Si decideixes fer-ho servir no dubtis en compartir-ho amb nosaltres, jo t'ho enllaçaria en aquesta publicació!

Una abraçada.
Joel Artigas ha dit…
Jejej. Bertha, me a parece que ha sido todo un malentendido. No entendí que te referías a el proyecto "Yo colaboro con blogs amigos"...

Siento haber respondido con tanta contundéncia. Para mi es de vital importáncia que el blog, dentro de lo posible, se adapte a todas las personas.

Te pido muchas disculpas si te ha molestado mi respuesta. Espero seguirte leyendo por aquí. Me gustan mucho tus aportaciones, me son "super" útiles y me ayudan a seguir trabajando ya a seguir aportando recursos.

Un abrazo muy grande, Bertha! :) Que tengas unas magníficas vacaciones.
Joel Artigas ha dit…
Sí, oi? Doncs, si tens pensat de posar-ho en pràctica no dubtis en compartir-ho en aquest bloc, ja que aprofitaré per enllaçar-ho!

Moltes gràcies pel comentari, Lluna! Me n'alegro moltíssim que t'hagi agradat tant.

A veure si trobo alres tècniques per fer amb els infants, trobo que agraden molt! :) Que tinguis unes vacances genials.

Petonets :)
Bertha ha dit…
Hola Joél,

-Muchas gracias por tu comprensión!.

Por supuesto: para mí, tú blog es uno de mís imprescindibles tu sabes lo que me aportan tus entradas.-Y digo y repito si para algo os vale el mío ya sabeis dónde teneis vuestra casa.

Feliz semana un abrazo:))
Joel Artigas ha dit…
Gracias a ti Bertha por los comentarios y aportaciones que haces día a día. Me parece que nos sirven todos los sitios web de la red, para mi todos tienen algo de interesante.

Que tengas una semana magnífica. Gracias por este mensaje. Abrazos muy grandes! :)
Apanona ha dit…
Ostres quina passada! És com hipnótic! Hi ha un nen de les fotografies que has posat que està absolutament absort i concentrat en llençar la pintura sobre el cub!!! ^-^ Fantàstic Joel, gràcies per compartir-ho!
Joel Artigas ha dit…
Estic completament d'acord Apanona, és una tècnica totalment hipnòtica, jejeje! Me n'alegro moltíssim que t'hagi agradat. :)

Un petonet. Ens llegim aviat. Bones vacances!
ideesmagistrals ha dit…
Guauuuu, quina passada Joel! Feia temps que no visitava el teu bloc i entre i em trobe aquesta meravella! Me l'apunte i la comparteix sense pensar-m'ho dues vegades!
Joel Artigas ha dit…
Comparteix, comparteix! Jo també trobo que aquesta tècnica és una meravella. Em sembla que molts de nosaltres hem quedat bocabadats!! :) Gràcies a tu pel comentari, Estrella.

Petonets sincers.