Reciclajoc: aprenem reciclant el material

Des del bloc La maleta del precinema a infantil he descobert Reciclajoc, un espai molt interessant ple de jocs i objectes per treballar a les classes d'Educació Física, tanmateix les podrem fer servir per altres àrees curriculars. Un cop sigueu dins podreu entrar als continguts proposats clicant damunt de les següents opcions:
  • Recicla joc - en aquest espai hi podem trobar tota mena de jocs, programacions, bibilografies, material, idees, ..., a fi d'utilitzar el material de rebuig com a eina de treball i aprenentatge.

Trobo molt important transmetre als infants la necessitat de reutilitzar els materials, com també la necessitat de valorar el que tenim i de respectar-ho. Saber i aprendre que hi ha molts paísos que no poden permetre's una educació digne i de qualitat, però que, tot i així, mantenen una felicitat i un tirar endavant que moltes vegades nosaltres oblidem o bé ignorem per hipocresia. Cal pensar-hi! Cal pensar en el què tenim, lluitar per allò que volem sense deixar de banda tot el què ens ha costat arribar fins on som ara.

Comentaris

Blanca B ha dit…
Un espacio muy interesante, desde luego. Gracias por compartirlo. Ahora probaré los comentarios en el otro blog, vale?

Un besito y doble si eres papá, que por la edad... no lo creo.
A´Punto ha dit…
Que buen recurso, como geógrafo que soy e interesadisima por la gestion ambiental sostenible, todo lo que tenga que ver con el reciclaje te diré si me encanta.

Besiños dulces¡
Joel Artigas ha dit…
Muchas gracias Blanca por estar siempre por aquí!

Sí, aún no tengo niños, no soy papá, pero seguro que algun día lo seré. Me cojo tus besos para más tarde!

Muchos besos!
Unknown ha dit…
Bienbienbien! En Dabadebedúm hemos hablado también de las tres R! Y es que ahora tenemos que inculcarlo mucho más en nuestros pequeños (tanto familiares como alumnos) =) Hablamos pronto!=)
Joel Artigas ha dit…
Me alegro que te haya gustado, Vero. A mi también me encanta el reutilizar los materiales, el respeto, la responsabilidad y la conciencia hacia el medio ambiental!

Muchas gracias por el comentario! :) Besos!
Joel Artigas ha dit…
Fantástico Sara! Estoy totalmente de acuerdo contigo, hay que trabajarlo más con toda la comunidad educativa, es un aspecto fundamental que se debería potenciar y desarrollar en el proceso d'E/A!

Gracias por tu aportación. Muchos besos. Nos leemos pronto!
Ana Martínez ha dit…
Un recurso que no conocía, Joel. Está genial. Todo lo que ayude a fomentar en los niños el cuidado y respeto hacia el medioambiente es digno de tener en cuenta. Un saludo.
Joel Artigas ha dit…
Muchas gracias, Ana, por el comentario. Me alegro que te haya gustado y que compartas mi forma de pensar acerca del medio ambiente.

Un besito enorme. Nos seguimos leyendo!