Premis i més premis!

Fa cosa d'uns dos dies vaig rebre un correu que m'avisava que les inscripcions als Premis Blocs Catalunya ja són obertes! Pels qui no ho sapigueu, Els Premis Blocs Catalunya són un certamen organitzat per l'Associació stic.cat amb l'objectiu de promoure la creació i manteniment de blocs en català, així com donar-los a conèixer i premiar-ne els més interessants. A efectes d’aquest certamen, s’entendrà per bloc tot aquella publicació digital, amb continguts principalment originals i inèdits que continguin text o material susceptible de ser convertit a text, que permetin la seva ordenació, d’actualització regular , i que permetin la retroalimentació amb els lectors. Podran inscriure's als Premis Blocs Catalunya tots aquells blocs amb continguts originals escrits totalment o parcial en català. Un mateix autor podrà inscriure més d'un bloc.


Així doncs, tots aquells que tingueu un bloc en català, ja sabeu que si n'esteu interessats podeu formar part d'aquests premis que se celebraran cap al mes d'octubre. Sí, sí... Encara falta moltíssim! Fantàstic, perquè prepareu el vostre bloc i el deixeu ben bonic. Jo, per primer cop també hi formaré part, si voleu podeu visitar el meu espai (llàstima, no s'hi poden fer comentaris!). 


Aquells que tingueu un bloc en castellà no us desanimeu, tot el contrari! També hi ha uns premis que s'anomenen Premios Bitácoras que estic segur que d'aquí ben poc també obriran inscripcions (els premis s'entreguen al voltant del novembre). Si cliqueu en aquest enllaç podreu accedir al llistat de blocs guanyadors de l'any passat. A continuació teniu un "super" vídeo de l'Entrega dels Premis Bitácoras de l'any passat. 

Comentaris

Silvina ha dit…
Aleshores molta sort!!! :))
Silvina
Bertha ha dit…
Hola Joel!

Desearte muchísima suerte y otro tanto para los demoas blogs que se presenten.

-En estos momentos nosotros junto a la "Concejalía de Educación", estamos preparando unos proyectos.Para el" Congreso Internacional de ciudades Educadoras" que se celebra en Corea.

Barcelona ya fué protagonista de este evento y ahora aboga la ciudad de(" Telde de Gran Canaria").

Vamos a ver si hay suerte y sale clasificada?

Un abrazo y gracias por tenernos al día:)
Joel Artigas ha dit…
Moltes gràcies Silvina! Me n'alegro molt de rebre aquests ànims.

Una abraçada :)
Joel Artigas ha dit…
Uau!

Pues espero que tengáis mucha suerte, a ver si sale clasificada! Muchas gracias por tu aportación.

De nada, me gusta hacer este tipo de publicaciones... Muchos saludos y besos!

Nos leemos pronto :) Ya nos explicarás si sale clasificada o no... Suerte!
Olga ha dit…
Gràcies per la informació, Joel! La veritat és que amb això dels premis bloggeros estic bastant desinformada.
Enhorabona per la teva candidatura!!!
Booon findeeee!
Els nostres blocs ha dit…
Hola Joel, sóc la la del Maricel! Gràcies per la informació, m'acabo d'inscriure, no sabia d'aquests premis! Provarem... encara que és molt difícil jeje
LaTuDón ha dit…
Joel, jo també m'he inscrit.També vaig rebre el correu farà uns dies, i no sabia que fer. L'any passat em vaig quedar a les portes. Vuic tornar a probar sort, avore que passa!!!
Blanca B ha dit…
Muchas suerte, Joel, te lo mereces con creces!!!!
Un besazo.
Ana Martínez ha dit…
¡Qué tengas muchísima suerte, Joel! Un saludo.
Magda ha dit…
Va Joel tu a deixar un bloc ben bonic, ben arregladet, i a per totes jajajajajja
Ara en serio et desitjo molta sort en aquests premis ja que t'ho mereixes per la bona feina que fas!!!
Fins aviat!!!
Petonets!!!
Joel Artigas ha dit…
Hola Olga! Sí, jo també ho estava! No obstant, trobo interessant que hi hagi associacions, institucions,..., que vetllin per la feina ben feta dels blocs i, sobretot, per l'esforç que significa mantenir un recull d'escrits.

Gràcies pels teus ànims! Espero veure't en algun d'ells, tens un bloc magnífic!

Una abraçada.
Joel Artigas ha dit…
Hola Maricel!!!

Doncs, fas ben fet! Tens un bloc molt bonic ple de continguts interessants. Endavant!

Que tinguis molta sort. Ens llegim aviat! :)
Joel Artigas ha dit…
Ostres Laura! Doncs, estic segur que aquest any segur que et donaran un premi, t'ho mereixes.

Val la pena presentar-se a premis, tanmateix m'agradaria que ens comuniquessin com millorar els nostres espais perquè en definitiva tinguin una millor accessibilitat, uns bons continguts, una bona presentació,... Em sembla que és això el que haurem de treballar!

Moltes gràcies. Petons hiperactius dos punt 0! Una abraçada! Molta sort i ànims.
Joel Artigas ha dit…
Muchas gracias Blanca! Me encanta recibir estos ánimos de una bloguera cómo tú.

Ya sabes que tu espacio me encanta. No pares. Sigue así que haces un trabajo genial!

Muchos besos. :)
Joel Artigas ha dit…
Gracias, gracias y mil gracias!!! ¿Había dicho ya gracias? Estoy muy contento de recibir estos ánimos y energía para seguir trabajando.

"Gracias" Ana! Te deseo mucha suerte en tus premios, también te lo mereces un montón!

Besitos.

PD: Gracias!!! ;)
Joel Artigas ha dit…
Jejeje! Moltes gràcies Magda per aquest comentari tan simpàtic i encoratjador que m'has enviat.

El millor premi, és rebre aquests elogis vostres. Com també tenir-vos dia a dia amb aquest tipus de comentaris!

Gràcies! Una abraçada ben forta. :)