Juntines: recollint idees!

Bé, fa cosa de dos dies vaig rebre un avís del Twitter al meu correu que deia que Juntines ja em seguia i que per tant ja estavem connectats. De seguida, i com de costum, vaig contestar per donar la benvinguda. Al cap de ben poc, Juntines em va enviar un missatge directe que em recomanava que entrés al seu espai i que remenés els continguts. No ho vaig poder evitar, era un nou lloc a conèixer i calia descobrir-lo! Com bé m'esperava, la meva intuïció no em va enganyar. Es tractava d'un lloc fantàstic, original, diferent, creatiu!


Juntines és un espai web on hi podem trobar tot tipus d'idees per a infants de 2 a 8 anys i adults. Com podreu observar els continguts que se'ns ofereixen els tenim desglossats en tres escenaris diferents: la casa, el carrer i l'ordinador. El seu funcionament és ben fàcil: heu de clicar damunt dels objectes, animals, persones, ..., on hi surti la maneta; també es podrà fer una cerca avançada d'allò que estem buscant.


Els continguts, segons els autors de la pàgina, han estat escollits i provats minuciosament. Jo n'he trobat alguns de molts bonics i originals. Us ha agradat? A mi m'ha encantat! Una bona iniciativa que ens cal tenir en compte, ja que en podem extreure moltes coses útils.

Comentaris

Bertha ha dit…
Hola Joel!

Tienes razón, no te ha fallado la intuición esta muy, pero que muy, interesante estas idéas.

Un abrazo :)
Joel Artigas ha dit…
Sí!!! Muchas gracias por el comentario Bertha. Me alegro muchísimo de verte por aquí :)

Me alegro que te haya gustado!!!! Saludos.
Magda ha dit…
Està molt bé aquesta pàgina Joel.
A més és molt creativa i interessant.
Bona intuició!!!!!
Petonets!!!!
Ana Martínez ha dit…
Vamos a investigarla, a ver si también descubrimos recursos interesantes. Un saludo.
Olga ha dit…
Molt xulo! Sí senyor!!! Com sempre, trobant racons genials!!!
Gràcies Joel!!! Ens descobreixes un munt de raconets del tot interessanats!!!
Una abraçada des de petits grans artistes.
Joel Artigas ha dit…
Sí, oi? Jo també ho crec Magda! Me n'alegro que t'hagi agradat. És fantàstica. :)

Petonets.
Joel Artigas ha dit…
Sí, Ana! Cuándo tenga un momentito le haré una investigación completa para analizar todos los contenidos que se nos ofrecen! Tiene muy buena pinta! :)

Salutaciones. Besos!
Joel Artigas ha dit…
Moltes gràcies, Olga! Jo si que quedo admirat de les teves publicacions, m'encanten! Celebro que t'hagi agradat Juntines, la veritat és que jo vaig quedar al·lucinat!

Petonets. :)