El Caracol Serafín: un joc interactiu!

Avui us presento un joc multimèdia interactiu que de ben segur els agradarà moltíssim als vostres nens i nenes. Es tracta de El Caracol Serafín, un projecte realitzat per la Direcció y Empleo de la ONCE i Neo Grup Management. Tal i com ens descriuen els seus autors:  

“El caracol Serafín” es un juego didáctico multimedia e interactivo dirigido a niñas y niños de 3 a 7 años de edad, accesible a personas con ceguera o discapacidad visual. Es, por tanto, un recurso educativo inclusivo e integrador en la escuela, ya que puede ser utilizado por todos.  

El objetivo es ofrecer al alumnado de estas primeras edades, especialmente a los niños y niñas con ceguera y discapacidad visual, un juego de ordenador accesible que les acerque de forma motivadora los primeros aprendizajes con el ordenador y su teclado. Los contenidos se ajustan al desarrollo evolutivo de estos alumnos y alumnas, respetando sus intereses, su capacidad de atención y su ritmo de aprendizaje. (...)


Aquest joc està disponible en 5 idiomes diferents: castellà, català, gallec, eusquera i anglès (si voleu canviar l'idioma cliqueu damunt de Cambio de idioma). Un aspecte que d'altra banda trobo fantàstic, ja que sovint trobem recursos elaborats en un sol idioma. 


Un cop sigueu a dins de l'aplicació podreu conèixer el conte interactiu de El Caracol Serafín (cliqueu damunt de l'opció Cuéntame un cuento) o bé començar a jugar les 17 activitats que se'ns proposen (cliqueu damunt de l'opció Quiero jugar). Tots els continguts treballen el currículum educatiu d'Educació Infantil (segon cicle) i d'Educació Primària (primer cicle). Si esteu interessats en conèixer més a fons aquest projecte, us recomano que feu una visita als següents arxius: 

Comentaris

Anònim ha dit…
Ja el coneixia i la veritat és que està molt bé!
Gràcies per compartir i fins aviat!
Joel Artigas ha dit…
Sí, oi? Gràcies a tu per la teva aportació. De res. Ens llegim aviat.

Una abraçada!
Magda ha dit…
Jo també el coneixia "El cargol Serafí" i està molt bé aquest joc.
Gràcies per donar-lo a conèixer Joel.
Per cert com vas fer la inscripció a la revista educat perquè a mi m'han contestat que haig de ser subscriptor de la revista en format paper perpoder accedir a la web.
Bé ja m'ho explicaràs!!!
Petonets
Joel Artigas ha dit…
Gràcies Magda pel comentari! Et responc la pregunta: jo M'he subscrit a la revista en format paper. M'han dit que m'enviarien un correu amb la contrasenya per tal de poder accedir a la web i per tant a la revista en format digital!

Ja t'explicaré si finalment hi puc accedir, perquè en tinc moltes ganes... Estem en contacte per a qualsevol canvi. :)

Moltes salutacions. Una abraçada!
SUSANA ha dit…
Gracias por tu visita !
Es muy interesante tu blog !
Saludos.
Silvina ha dit…
Joel: gràcies per la teua recomanació!
Beset
Silvina
Joel Artigas ha dit…
Gracias a ti por tu aportación! Bienvenida a mi blog. Espero verte más por aquí, Susana!

Un abrazo. Nos leemos pronto :)
Joel Artigas ha dit…
De res Silvina, m'ha encantat fer aquesta publicació! Trobo que ens pot ser molt útil.

Una abraçada. Fins ara!
El mestre Carlos ha dit…
Joel, una aplicació fanàstica! Els meus xiquets ja van gaudir amb ella...els va encantar!
Moltes gràcies per les teus suggerències!!
El mestre Carlos ha dit…
home..més que "fanàstica" fantàstiicaaaa!!! ;-)))
Joel Artigas ha dit…
De res Chals!!! Me n'alegro que t'hagi agradat i que els teus nens hagin gaudit amb ella!!! Això sí que és realment FANTÀSSSSTIC!

Una abraçada ;)
sara ha dit…
Jo també he utilitzat el caragol Serafí, els agrada molt i va molt bé per a quan treballem el projecte "el caragol".
Una abraçada.
Sara
http://eldiadiainfantil.blogspot.com.es/
http://lapissarramagica.blogspot.com.es/
Joel Artigas ha dit…
Fantàstic Sara. M'encanta que utilitzeu aquest recurs amb els nens. Gràcies per compartir les teves experiències.

Una abraçada ben gran, ens llegim aviat! :)