EDUCACIÓ I LES TIC 2.0: un nou projecte!

Per fi, avui sí! Us presento EDUCACIÓ I LES TIC 2.0, un projecte que he estat gestionant i construint al llarg d'aquest últim mes. Per tal que us en feu una idea, us adjunto una petita descripció que també podreu consultar a la pàgina principal d'aquest nou espai: 

Què és?

Educació i les TIC 2.0 és un espai creat amb la finalitat d'englobar i classificar blocs educatius. Es tracta, doncs, de donar a conèixer espais que ens poden ser útils a l'hora de realitzar la nostra tasca educativa o bé d'ampliar i refermar els nostres coneixements educatius. 

Com?
Aquest espai presentarà classificats en categories el TOP10 dels millors blocs educatius. Els continguts es renovaran cada tres mesos (trimestralment). El fet d'haver sortit escollit al TOP10 tindrà en compte els següents criteris:

  • Actualització de les publicacions.
  • Periodicitat amb la què es publica. 
  • Bon accés i utilització dels continguts proposats.
  • Qualitat de la informació publicada.
  • Autoria consolidada a la xarxa.
  • Utilització d'elements web 2.0.

Actualment, només queden obertes les categories INFANTIC i TIC-TAC. També caldrà tenir en compte que, la informació dels blocs escollits quedarà emmagatzemada per tal que qualsevol usuari hi pugui accedir sempre que vulgui.


Però la cosa no s'acaba aquí! També podeu seguir les últimes novetats i publicacions a les xarxes socials Facebook i Twitter, que us animo a formar-hi part!  Després d'aquest període de benvinguda i introducció dels continguts proposats, aniré ampliant les categories, així doncs els que hi estigueu interessats podeu consultar les pestanyes Avalua! i/o Recomana (les podreu trobar a la part superior del bloc).

Ah! També podreu descarregar-vos el segell propi d'Educació i les TIC 2.0. Aquest ens permetrà saber tots aquells usuaris que han passat pel TOP10 d'aquest espai. Us ha agradat? Espero que us sigui útil i que mica en mica puguem conèixer i aprendre del treball, coneixements i experiències d'altres usuaris.

Comentaris

Bertha ha dit…
Hola Joel,

Que maravilla este proyecto, por lo menos nos permite irnos innovando.

Muchas gracias por tus consejos.

Abrazos y feliz semana:)
ideesmagistrals ha dit…
Com ja t'he dit per altres llocs, m'encanta aquest nou repte que presentes! A més, és un orgull estar la 3a al Top10 infantil!! Gràcies per comptar amb mi.

Una abraçada
Joel Artigas ha dit…
Muchas gracias Bertha! Celebro que te haya gustado y también que puedas aprender con él. Gracias a ti por tus comentarios y aportaciones me ayudan mucho a seguir trabajando...

Muchos besos. Nos leemos muy pronto! :)
Joel Artigas ha dit…
Moltíssimes gràcies. La veritat és que és tot un honor rebre aquestes felicitacions, sobretot d'una blocaire com tu. M'encanta el teu bloc i tot el que ens aportes.

Ara em toca, seguir treballant que encara tinc feina en obrir noves categories. Això és un no parar!!

Una abraçada ben gran! Moltes salutacions. :) Quina il·lusió!
Mònica Flores ha dit…
Felicitats Joel pel nou projecte!!!
Blanca B ha dit…
Bueno, Joel, es para mi un placer y un honor inmerecido formar parte de este nuevo proyecto que con tanto trabajo y esfuerzo llevas a cabo.
Felicidades por la idea, nos será muy útil siempre conocer blogs con determinadas condiciones que hayan pasado tu filtro.
Muchas gracias por todo.
Ya me he descargado el sello, ahora lo pongo en el sidebar.
Un beso y un abrazo muy fuerte.
Como se nota las ganas, el esfuerzo y el trabajo que con tanto entusiasmo realizas!!
De nuevo, enhorabuena!! Genial idea!!!

Por cierto, no puedo dejar comentarios en ese blog porque no puedo acceder al cuadro donde se debe escribir el captcha y el botón de publicar.
lluna ha dit…
Enhorabona Joel per aquest nou projecte que has iniciat. Segur que ens serà molt útil per conèixer nous llocs d'on treure idees i recursos.
És un plaer i un honor estar en aquest Top10 de blocs d'Infantil. Em fa molta il·lusió que hagis comptat amb mi, sobretot tenint en compte el poc temps que porto a la xarxa. Moltes gràcies!

Felicitats per les teves genials idees!

Una forta abraçada!
Joel Artigas ha dit…
Moltes gràcies Mònica! M'encanta que t'hagi agradat.

Salutacions!
Silvina ha dit…
ME encanta este proyecto! así siempre puedo estar actualizada sobre el mundo de las TICs, ya que todos los blogs elegidos son una delicia visitar!
Felicitaciones por tu iniciativa!
Beset
Silvina
Joel Artigas ha dit…
Gracias a ti Blanca! Me encanta que te haya gustado y que lo encuentres útil! La verdad es que estoy muy ilusionado con este proyecto y con muchos más...es que no puedo parar! Las nuevas tecnologías me vuelven loco! ;)

PD: Ahora intentaré arreglar lo de los comentarios. Gracias por avisarme.

Besoos enormes!
Joel Artigas ha dit…
Moltes gràcies a tu Lluna per la feina que realitzes i per tots les continguts i experiències que ens comparteixes. És un gran honor tenir-te ben a prop!

Una abraçada. Gràcies pels comentaris.

Salutacions.
Joel Artigas ha dit…
De nada Silvina, me alegro muchísimo que te haya gustado. Lo que más me gusta es que entre todos/as podamos descubrir otros espacios web que nos sean útiles para mejorar y/o aprender!

Un abrazo. Nos leemos pronto!
Magda ha dit…
Joel moltes felicitats per aquest nou projecte, m'encanta!!!
A més estic molt satisfeta i orgullosa que hagis pensat en el meu petit bloc per estar en els TOP 10 dels blocs d'infantil.
Tu com sempre innovant i treballant i d'aquesta manera et surten aquest meravellosos resultats.
Endavant amb la feina tan ben feta que fas!!!
Un petonàs!!!!!
Fins aviat!!!!
Unknown ha dit…
eeehhh!!!!!!!!!! estoy en el TOP10!!!!!!!!!!
gracias Joel, pasé por tu blog y me encuentro con esta linda noticia, que bueno! gracias por valorar mi trabajo. Me encanta tu propuesta, es muy útil!!! te dejo un saludo desde Rosario, Argentina. (Me llevo el sello)
Joel Artigas ha dit…
Gràcies a tu Magda per aquesta constància, aquest ensenyar i aprendre de les teves experiències... de veritat, estic aprenent molt de tots/es vosaltres!

Celebro que t'hagi agradat. A mi m'ha encantat realitzar aquest projecte! Molts petons!
Joel Artigas ha dit…
Sí, Laura!!!!!! Tienes un blog muy ineteresante, lleno de contenidos útiles. Me ha gustado mucho y creo que cumple de largo los criterios que habia planeado. Muchas gracias!!!

Besos!
Miren ha dit…
Hola Joel, me alegro de que te guste mi blog y por ello forme parte de este nuevo proyecto. Buena suerte y me llevo el sello a mi página de premios. Un saludo
Joel Artigas ha dit…
Miren! Tú blog me encanta, por eso forma parte del TOP10. Además creo que cumple todos los requisitos y criterios que he propuesto en este nuevo proyecto! Estoy super contento que te haya gustado!

Muchos abrazos. Hasta ahora!