Aprenent els colors!

Avui us presento Los Colores, un recurs creat per la Lourdes Giraldo Vargas. Què és pretén? Aprendre els colors a partir del fenòmen metereològic Arc Iris, un fenòmen que sempre ens deixa bocabadats. Com podreu observar, primerament se'ns fa una introducció dels colors primàris a partir d'imatges que ja coneixem, a més de començar a aprendre que hi ha colors que neixen de la barreja de dos colors. Tot seguit podrem practicar les activitats TIC que se'ns poposen a partir dels continguts presentats a l'inici d'aquest projecte. Ah! Per passar d'una activitat a l'altre és imprescindible apretar sempre a les fletxes de color verd.


A qui va dirigida? Aquesta activitat està plantejada per a fer-la servir amb infants a partir de 3 anys. Això sí, en aquest cas, caldrà un acompanyament del docent per tal de guiar l'aprenentatge. Tanmateix això, trobo que ens pot ser molt útil per a l'etapa de primària, sobretot si decidim ampliar els continguts a partir del tema principal que se'ns planteja: Els colors de l'Arc Iris. 


Pels qui us hagi agradat, us recomano que feu una visita al bloc de l'autora: Recursos TIC para E.Infantil y Primaria, un espai que ens recull tot tipus de recursos TIC, enllaços, experiències educatives... Si no la coneixíeu, no us la podeu perdre! Gràcies Lourdes.

Comentaris

Mania ha dit…
Good morning from Greece!! Have a nice weekend!!
María Corcuera ha dit…
Hola Joel, lo tuyo no es un blog, es una enciclopedia de conocimientos. Enhorabuena por tu gran trabajo. Desde ya soy tu seguidora. A mi peque le gusta la música, ahora está emocionado con las estaciones de vivaldi y el violín, jaja con la ratilla. Bueno todo mi cariño y muchos besos creativos para tu gran espacio.
Joel Artigas ha dit…
Thanks Mania! You too. I'm glad to see here. Thanks.

Greetings!
Joel Artigas ha dit…
Muchas gracias María. Me alegro que te haya gustado mi espacio y sobretodo que lo puedas aprovechar. Te doy la bienvenida!

Muchos besos. Nos leemos pronto. Ya nos explicarás más cosas sobre el aprendizaje de tu peque. Las estaciones de vivaldi son magníficas!

Hasta ahora! :)
Blanca B ha dit…
PUes sí, el blog de Lourdes, uno de los muchos que tiene, lo sigo desde hace tiempo, yo creo que fue uno de los primeros que conocí cuando entré en este mundillo.
Me alegro de que me lo recuerdes, pues con todo lo nuevo que vas conociendo lo anterior se te queda un poco a desmano. un besito.
Ya tienes todo bien configurado otra vez?
Joel Artigas ha dit…
Sí, Blanca, totalmente de acuerdo con lo que dices. A veces, publicamos tantas cosas que ya no sabemos dónde las hemos metido o quedan olbidadas por el paso del tiempo...

Aún me falta alguna cosa para configurar... A ver si cuándo tenga un momento lo puedo dejar todo bien! Poco a poco!

Muchas gracias Blanca por tus aportaciones! Me alegran mucho el día y no lo digo por quedar bien!

Besos! :)
A´Punto ha dit…
Un recurso muy colorido, genial, Buen finde¡
Joel Artigas ha dit…
Gracias Vero!

Besos de colores!!!
Magda ha dit…
Si senyor un bon recurs!!!!!
Em miraré amb tranquilitat el blog de la Lourdes ja que no el coneixia i pinta molt bé!!!!!
Per cert com va el nou projecte????
Bé ja m'ho explicaràs!!!!
Fins aviat!!!
Petonets!!!
Joel Artigas ha dit…
Sí i tant!! Val la pena que te'l miris en calma...

Mira, just ara, estic acabant de perfilar algunes coses. Encara em falta contactar amb algunes persones, però calculo que la setmana vinent, ja el tindré en marxa! Quina il·lusió! jejejej.

Molts petonets, ja t'avisaré.
Unknown ha dit…
Me encanta Joel!Eres un fenómeno!Cada día que pasa me gusta más tu blog!Nos vemos pronto!=)
Miren ha dit…
Hola Joel: es un juego muy bueno para los de tres añitos. muchas gracias por recordármelo, me ha pasado como a Blanca, jeje. Un saludo y ¿qué es eso de un nuevo proyecto....?
Joel Artigas ha dit…
Muchísimas gracias Sara. A mi si que me encanta recibir estos mensajes, son estupendos! No se como agradecerte estos comentarios...

Un beso enorme!
Joel Artigas ha dit…
jejej... Sorpresa...creo que este fin de semana ya podré presentar mi nuevo espacio. Aún no lo tengo terminado!

PD: sin saberlo tu también formas parte... ya lo verás.

Un beso!! Gracias por el comentario, Miren.
Ana Martínez ha dit…
Un recurso muy bueno para trabajar en infantil.Gracias por recordarnos el blog de Lourdes. Un biquiño.
Joel Artigas ha dit…
Gracias Ana! De nada, tiene un espacio esutpendo, lleno de material que nos puede ser útil!

Gracias a ti por los comentarios. Muchos abrazos. :)