Wumpa's World: practicant l'anglès

Avui us presento Wumpa's World, un recurs TIC fantàstic per aprendre i consolidar l'anglès dels nostres infants. Aquest està dissenyat perquè els puguin fer servir els nens, però amb l'acompanyament d'un adult, així doncs, tenim un petit espai destinat als pares i mares i als professors (feu clic en aquest enllaç). 


Per fer servir aquest recurs heu de clicar damunt dels personatges que hi apareixen: la morsa, els peixos; l'ós; els conills; els esquimals; i, la morsa observadora. Hi ha activitats que ens explicaran una història i d'altres que ens faran fer coses realment curioses i creatives. Les heu descobert?

Comentaris

Blanca B ha dit…
Yo sí, porque jugué con ellos hace tiempo, cuando lo descubrí. Te dejo el enlace de mi entrada.
Juegos Wumpa
Besitos.
Olga ha dit…
Aquest enllaç m'anirà bé fins i tot a mi!!! El meu alglès... és un desastre!!!
Gràcies de nou, Joel!
Joel Artigas ha dit…
jeje! Hay algo que no conozcas? ;) Gracias por el comentario Blanca. Se agradece mucho.

Besitos.
Joel Artigas ha dit…
Sí, Olga, em sembla que aquesta eina ens anirà molt bé a tots! Sempre està bé practicar l'anglès. Tranquila, em sembla que el meu també ho és!

Una abraçada.
Ana Martínez ha dit…
Te puedo asegurar que a los peques les gusta muchísimo. Cuando estaba de apoyo en infantil llevaba a los de tres y cuatro años a la PDI y siempre querían jugar a este juego. Gracias por compartirlo Joel. Un biquiño.
Joel Artigas ha dit…
Sí? Fantástico Ana! Gracias por avisarnos, lo tendremos mucho en cuenta.

Un abrazo.