Un Pop Up extraordinàri!

Coneixeu la il·lustradora Maeve Clancy? I la cantant Lisa Hannigan? Doncs, avui teniu la oportunitat de fer un petit tast del seu Pop Up que han creat conjuntament. És extraordinàriament fabulós el producte final que ens han proposat: es tracta d'un llibre que ens explica una història a partir d'il·lustracions interactives, tota una obra d'art! A continuació, podeu observar el seu vídeo:


Si no en teniu prou, aquí en teniu algunes imatges que us obriran la gana per aprendre i conèixer més coses sobre aquest magnífic projecte. I vosaltres, què en creieu? Us ha agradat?


Comentaris

Marisol ha dit…
Es una marevella!! com tu dius Joel una obra d'art!
Joel Artigas ha dit…
És sensacional Marisol! Jo el trobo super bonic. Una gran idea!

Salutacions.
Miren ha dit…
Que bonito sería tener cuentos así en clase. Un saludo Joel
Blanca B ha dit…
Menudo trabajo y menudo cuento tan excepcional!! gracias por compartirlo, Joel, es extraordinario. Un beso.
Joel Artigas ha dit…
Pues sí, Miren! Tienes toda la razón... besos.
Joel Artigas ha dit…
A que sí, Blanca... Todo un trabajo realizar este magnífico cuento! Sin duda, hay que felicitar a las autoras!

Un beso enorme!
Olga ha dit…
No m'ha agradat... m'ha ENCANTAT, Joel!! Fins i tot la música és encantadora.
Gràcies de nou per fer-nos aquests descobriments.
Joel Artigas ha dit…
És fantàstic, Olga! Comparteixo la teva opinió. Gràcies a tu per aquest meravellós comentari.

Salut!
Hola Joel!
Quin conte més bonic!!!! Ha sigut un viatge únic.
Moltes gràcies.
Les noies del pre-cinema
Joel Artigas ha dit…
Gràcies a vosaltres noies per deixar els vostres pensaments i reflexions.

Una abraçada!
lluna ha dit…
Quina passada Joel. És un conte preciós i la música una caricia per l'oïda. Gràcies per donar-nos-el a conèixer. Una autèntica obra d'art i creativitat.
Una abraçada!
Joel Artigas ha dit…
Gràcies Lluna per aquest comentari tan bonic! Jo també trobo que és una obra d'art. Val la pena fer-ne difusió...

Un petonet!
LaTuDón ha dit…
Quina xulada!! Es fantàstic!! Joel acabe de vore que et presentes al premis Edublogs 2012, espere que tingues moltissima sort!! Jo no puc presentar el Racó perqué ja vaig ser guanyadora l'any passat. Només puga passaré per la pàgina d'Edublogs i et deixaré un comenari!!!
Petons!!
Joel Artigas ha dit…
Sííí! A vere si tinc sort. M'agradaria moltíssim ser guanyador. I tant, passa quan vulguis i deixa el teu comentari, benvingut serà!

Gràcies per aquesta aportació. M'ha encantat!

Un petonet.
Elisabet ha dit…
Una obra d'art!! Si no tens cap inconvenient m'agradaria "penjar-ho " al Blog de la Biblio Puigsoler.
Elisabet
Joel Artigas ha dit…
I tant Isabel, t'agraïria, però que posessis la direcció del meu bloc, és a dir d'on has trobat la informació!

Moltes gràcies pel comentari. Una abraçada. Ens llegim!
Elisabet ha dit…
Fet!!
http://bibliocalsoler.blogspot.com/2012/02/llibre-pop-up.html
Moltes gràcies

Elisabet
Mariano Martin ha dit…
Esto es genial!!! Quiero hacer uno, ja ja!! :D