Un Glogster magnífic per treballar el Carnaval

Últimament a partir del Projecte Blog Amigos, el qual es pretén que hi hagi una col·laboració entre blogs, he descobert una gran quantitat d'espais que m'eren totalment desconeguts. Un d'ells és el bloc Ssissimonea, un lloc ple de recursos, activitats i reflexions que ens poden ser molt útils. Així doncs, i aprofitant que és Carnaval, us adjunto un preciós Glogster que de ben segur a més d'un us encantarà! Només em queda donar les gràcies al bloc Ssissimonea per aquesta magnífica aportació.

Per fer més gran el Glogster cliqueu damunt de View full size

Comentaris

Ana Martínez ha dit…
Yo también lo vi en el blog de Sissimonea y me encantó. Un biquiño.
Silvina ha dit…
Gràcies per descobrir coses tan interessants!
Silvina
Joel Artigas ha dit…
Sí, es super xulo Ana! Estoy de acuerdo.

Un abrazo!
Joel Artigas ha dit…
De res, Silvina. Gràcies a tu per aquests comentaris. Me n'alegro que et puguin servir.

Moltes salutacions!
Miren ha dit…
Yo también me hice seguidora suya. Un saludo Joel
Mireia Torrent ha dit…
Hola bona nit.... aquí estic malaltona aquesta setmana, m'he perdut el carnestoltes de l'escola....
Ja he vist aquest matí que t'has afegit al meu twitter, ara m'he afegit jo al teu blog, salutacions!!
Joel Artigas ha dit…
Sí! Es fantástico su blog Miren.

Saludos!
Joel Artigas ha dit…
Ostres, Mireia. Llàstima que no puguis celebrar el carnestoltes. Ara toca recuperar-se...

Sí, et vaig trobar pel Twitter i et vaig seguir. Moltes gràcies per fer el mateix, però en el bloc.

Ens llegim aviat. Recupera't! Salutacions.