Children Illustrators: un espai ple d'il·lustracions

Per aquells que esteu interessats en trobar il·lustracions no us podeu perdre la pàgina web Childrensillustrators, un espai ple d'imatges i dibuixos de tota mena. Per tal de buscar els continguts ho podeu fer alabeticament, fent un cerca avançada, per publicacions, o bé per temàtiques. Però, el més interessant és que si cliqueu damunt d'aquella imatge que us interessa podeu veure totes les publicacions de l'il·lustrador/a, un aspecte que ens portarà a conèixer l'estil de cada dibuixant. 


Trobo que ens pot ser molt útil a l'hora de planificar i crear les nostres activitats, a més també de fer-les servir per a realitzar fitxes de treball. Què en penseu? A mi m'ha agradat molt!


Comentaris

Blanca B ha dit…
Somos muchos ojos mirando en los mismos sitios de internet, es decir, encontramos las mismas cosas. Así que repetiremos entrada más o menos pronto, luego seguro que parece copia, pero es que no hay más de dónde sacar... Gracias por compartirlo, Joel, un besito.
Magda ha dit…
Es una pàgina que a mi m'encanta.
Jo fa poc hi vaig dedicar també una entrada al meu bloc perquè vaig pensar que era una gran troballa.
Fins aviat!!!!
Una abraçada.
lluna ha dit…
Magda, recordo la teva entrada, però aquell dia no hi vaig trobar tantes il·lustracions que m'agradessin com avui. N'hi ha tantes que no et canses de mirar! Gràcies Joel per compartir-ho.
Fins aviat!
Unknown ha dit…
Moltes gràcies Joel! Jo no coneixia aquest espai, i m'ha encantat ja que m'encanten els il·lustradors/es més que les imatges vectorials!
I sí, a l'hora de dissenyar feinetes ajuda molt trobar-se il·lustracions xul·les...
Una cosa, que encara no me queda molt clara és: les podem utilitzar encara que siguin d'il·lustradors? És a dir, jo puc agafar una imatge d'aquestes, fer una feineta i publicar-la al bloc? Cosa que estic fent, posant el nom de l'il·lustrador/a, clar... però no sé ben bé com es fa per fer-ho bé... m'explic? tu ho saps?
Miren ha dit…
me ha encantado, ohay montones de imágenes para localizar, gracias. Un saludo
Cati Navarro ha dit…
Hola Yoel!!
Acabo de descubrir tu blog y la primera entrada que encuentro me parece una pasada, desconocía esta página, pero lo bien que me va a venir a partir de ahora, en qué me veo a veces de encontrar ilustraciones, estas están chulísimas. Muchas gracias.
Joel Artigas ha dit…
No pasa nada Blanca, me gusta que las cosas salgan más veces, eso quiere decir que es una buena recomendación!

De nada Blanca! Es un sitio web fenomenal! Besitos.
Joel Artigas ha dit…
Ostres, doncs jo no coneixia aquest lloc web, Magda! M'ha agradat moltíssim, com bé dius: és una gran troballa!

Una abraçada ben gran!
Joel Artigas ha dit…
Gràcies a tu Lluna per aquest comentari. Me n'alegro que ara hagis trobat il·lustracions més interessants, això vol dir que està actualitzada.

Molts petons!
Joel Artigas ha dit…
Gràcies Laura per la teva aportació. Home, jo sincerament penso que si estan "penjades" en aquest lloc web és que tenen el permís dels il·lustradors. Això vol dir que tenen una llicència pública i gratuïta no? Per tant les podem utilitzar sempre que vulguem, això sí, per evitar qualsevol ensurt, ja fas bé: pots posar el nom de l'il·lustrador i d'on has extret la imatge.

Com diuen a la "tele": alguna pregunta més? Espero haver-te ajudat.

Un petó ben gran Laura!
Joel Artigas ha dit…
Sí, Miren! Es fantástico este sitio web. Un espacio a tener en cuenta!!

Un besazo.
Joel Artigas ha dit…
Cati, muchas gracias por tu comentario. Me alegro muchísimo que te haya gustado esta publicación y que te guste también este espacio. A mi me encantó!

Muchos saludos! Nos leemos pronto!