Us agraden els llops?

Coneixeu l'autora Nadia Shireen? Per aquells que teniu unes terribles ganes de saber qui és us presento dos de les seves conegudes publicacions: Good Little Wolf i Hey Presto! A continuació, podeu observar algunes de les magnífiques il·lustracions que acompanyen aquests contes.



Trobo que val la pena aconseguir aquest llibre només per observar de ben a prop aquests dibuixos tan bonics. Us ha agradat? Doncs, la cosa no s'acaba aquí, ja que he descobert una aplicació per al Facebook anomenada How to draw... wolves: Com dibuixar...llops. Les imatges són precioses i tenen un gran siginficat, no hi ha dubte que no deixa de ser un altre recurs que podem utilitzar amb els infants per a treballar els llops, els animals, ..., o fins i tot la por que ens creen aquests animals.

Comentaris

Blanca B ha dit…
Joel, te puedo decir que he visto este libro y no se en dónde. Lo ví el año pasado, pero no soy capaz de hacer memoría. Además tenía una excelente crítica porque era algo así como una crisis de identidad??? no lo recuerdo muy bien. Si está en español habrá que buscarlo. Gracias y un besote.
Magda ha dit…
Doncs jo no els coneixia aquests llibres i pinten molt i molt bé.
Gràcies per compartir-ho Joel!!
Una abraçada!!!
Sàlvia ha dit…
Que interessant! No els coneixia. Gràcies per compartir, Joel.

Besadetes
Joel Artigas ha dit…
Je je, ya lo recordarás Blanca! Sí, se tendría que buscar la versión española. A mi me ha encantado!

Besos!
Joel Artigas ha dit…
Jo tampoc Magda, trobo que tenen unes il·lustracions maquíssimes! De res, m'ha agradat molt fer aquesta entrada.

Una abraçada.
Joel Artigas ha dit…
Gràcies Sàlvia pel comentari. Realment, és tot un descobriment, ja que jo tampoc la coneixia aquesta il·lustradora. Ara, ja la tindrem en compte!

Moltes salutacions!
Olga ha dit…
M'ENCANTEN ELS LLOPS!!!!!!!!!!!!!!!!
Aquesta il·lustradora és genial.
Saps si està editat en català o en castellà?????
Ptonets.
Joel Artigas ha dit…
Doncs la veritat és que no ho sé Olga! Jo crec que només hi és en anglès, però després ja en faré una cerca ok?

Jo també crec que aquesta il·lustradora és magnífica! Un petonet!