Treballem l'hivern?

Per tal de donar la benvinguda a aquest hivern, us adjunto enllaços, materials, activitats, treballs que han realitzat altres docents,... Estic segur que algun d'aquests recursos us serà de gran ajuda per a guarnir la vostra tasca educativa. Si en teniu ganes de compartir les vostres propostes no dubteu en comunicar-m'ho i de seguida en faré una publicació. Que tingueu un hivern ple d'energia per fer i conèixer coses noves!

Paisatges d'hivern fet per MªÀngels

Creant paisatges d'hivern


Crea el teu floc de neu

Zinzolin trobat al bloc Pescant Idees

Presentació audiovisual per donar la benvinguda a l'hivern


Imatges d'hivern

trobat al bloc Buscant Idees

Recursos per treballar l'hivern


Poema de Josep Carner


Poema en imatges

L'hivern de l'Escola Vedruna -P5

JClic de l'hivern


Aprenem l'hivern jugant


Manualitats de l'hivern

Comentaris

món cosit a mà ha dit…
Tu si que ets bon mestre! Quines troballes. Precioses!
Joel Artigas ha dit…
Moltes gràcies! Me n'alegro moltíssim que t'hagin agradat. Aquests són el tipus de comentaris que m'ajuden a seguir treballant, moltes gràcies de debó!

Salutacions!!!
Olga ha dit…
Grans idees!!!
Moltes gràcies per la informació. De ben segur que en treurem profit.
Una abraçada.
Joel Artigas ha dit…
Moltes gràcies Olga pel comentari! Sí, n'estic segur! Una abraçada.

Ens llegim. Salutacions.
lluna ha dit…
M'ha agradat molt la presentació audiovisual per donar la benvinguda a l'hivern. Gràcies per donar-nos tantes idees. Segur que ens aniran molt bé!
Joel Artigas ha dit…
Sí és molt bonica Lluna! De res, m'ha encantat fer aquesta publicació i més saber que qualsevol de vosaltres ho pot aprofitar!

Una abraçada.
Miren ha dit…
Que mal acostumbradas nos tienes Joel, como siempre entrada supercompleta jeje. UN saludo
Joel Artigas ha dit…
Je je! Gracias por el comentario Miren. Me alegro que te gusten las entradas que os hago.

Un abrazo muy grande!