Aquest any ens toca riure, ser feliços!

Com que avui és un dia especial, ple d'il·lusions, somriures, alegria, ..., us adjunto el vídeo Laughs!, un recull de riures que, de ben segur, us faran exclatar de felicitat. Tanmateix, no es tracta només d'una simple recopil·lació, sinó que a més podem observar l'evolució temporal de l'edat de les persones que hi van apareixent. Dit això, us desitjo que aquest 2012 sigui un any de molts somriures i de felicitat!


5 Minuts

Al migdia, abans de seguir
tinc cinc minuts. No dormo.
Estirat al llit, deixo que l’aire
corri del balcó fins la finestra,
fregant-me el cuir de l’esquena.

Miro la meva parcel·la de cel

encaixada entre parets negres.
És una parcel·la de veritat,
una parcel·la viva que a l’hivern
filtra raigs tous i a l’estiu
llum directe, molt neta.
Deixo que els ulls es tanquin
mentre miro enrere i també
endavant, repassant les coses
importants, la roba que s’amuntega,
els cordons de les sabates obertes
el gat que dorm panxa a terra.
Són cinc minuts la felicitat
i no cal pensar-hi massa.
El somni s’amaga, els comptes
es buiden i els líders, la nació,
són poca cosa.
Obro els ulls,
la meva parcel·la és blanca.
El cafè puja i és l’hora
de la pàtina i els ferros.
 
Igor Kutuzov

Comentaris

Olga ha dit…
M'ha encantat, aquest vídeo!!! Riure és terapèutic. Et deixa nou!
El meu propòsit d'aquest 2012: riure més del que he rigut aquest any passat (que no ha sigut poc!).

Una abraçada des de petitsgransartistes!
Blanca B ha dit…
La risa es el lenguaje universal.
Este vídeo es de risa, jaja.
Te dejo con tanta felicidad como sus protagonistas.
Ahora que la de los peques... me parece cantar celestial.
Un abrazo.
Joel Artigas ha dit…
Je je! Me n'alegro que t'hagi agradat! Estic d'acord Olga, ens cal riure més que aquest any passat i ser més feliços...

Salutacions!!!
Joel Artigas ha dit…
Sí Blanca! Es de risa... Gracias por transmitirme tu felicidad. Que tengas un año 2012 lleno de sonrisas.

Salutaciones.
ideesmagistrals ha dit…
jajajajajaja, què diver!!! M'ha encantat! Només falte jo en aquest vídeo! jejeje.
Moltes gràcies per desitjar-nos tanta fecilitat!
Joel Artigas ha dit…
Jaja! Sí, és molt graciós. Gràcies Estrella per aquest comentari. De res, m'ha encantat fer aquesta publicació, ha sigut molt divertit. ;)

Una abraçada riallera.
Miren ha dit…
Vya, creo que me lo guardaré para ponermelo esos días de bajón. Gracias
Joel Artigas ha dit…
Sí, es un vídeo muy energético! Seguro que nos irá muy bien para subir nuestros ánimos.

Un saludo Miren. Gracias por el comentario.