Las Manualidades: un espai per agafar idees

Després d'estar desconnectat un dia sencer, per raons nadalenques i també per problemes informàtics, us presento l'espai web Las Manualidades, un lloc on hi podem trobar tot tipus de manualitats. He de dir que després d'haver descobert la gran quantitat de continguts i d'idees innovadores que se'ns presenten, he decidit que aquest Nadal, en comptes d'anar a qualsevol botiga i comprar qualsevol cosa, m'esforçaré per a crear manualment els meus propis regals, de fet, ja els tinc decidits: Què serà? (ja us ho presentaré). Estic segur que aquest tipus de regals són els que realment et fan més il·lusió i te'ls guardes amb més estima i record.


Però retornem a la recomanació. Un cop sigueu a dins de la pàgina web Las Manualidades, és molt recomanable que premeu sobre l'opció Secciones: aquí hi trobareu totes les manualitats categoritzades per alfabèticament. A més, també podreu visualitzar un bon grapat de vídeos que ens expliquen pas a pas com fer les manualitats. Un cop seleccionada la manualitat que voldreu realitzar, podreu llegir la seva elaboració pas a pas i, fins i tot, veure'n fotografies. En voleu fer una visita?

Comentaris

lluna ha dit…
Ostres m'ha encantat aquesta web. Hi ha moltes idees, tant per fer a casa com a l'escola. Gràcies per compartir-la. Segur que ho aprofitaré.
Fins aviat!
Joel Artigas ha dit…
Sí, LLuna, jo també l'he trobada molt interessant! Que l'aprofitis moltíssim. Moltes gràcies pel comentari.

Salutacions.