Switchcam: una nova manera de veure concerts

Des del bloc Osona Web 2.0 he descobert Switchcam, un espai web que ens permetrà agrupar i visualitzar enregistraments de concerts realitzats per a diferents persones. Sempre que decidim buscar al Youtube un concert d'un artista, sovint ens trobem amb gravacions de poca qualitat d'aquelles persones que hi van poder assistir. Switchcam és capaç de recopil·lar tots aquests vídeos, realitzats des de diferents angles i en diferents càmeres, i agrupar-los per tal de poder-los visualitzar al mateix temps. A més, sempre que vulguem podrem canviar d'enregistrament, aixío doncs podrem veure el mateix concert realitzat des de diferents posicions. 


Trobo que aquest servei ens pot ser útil per a fer visualitzacions de concerts amb els nostres alumnes (podrem veure'ls des de diferents angles), també ens servirà per a practicar punts de dansa concrets d'un concert o, per exemple, per analitzar els elements principals que contribueixen en un concert, entre d'altres. Us recomano que en feu una ullada, ja que potser us pot servir per a completar la vostra tasca educativa.

Comentaris

Magda ha dit…
Hola Joel, fa poquet que he descobert el teu bloc i el trobo molt interessant.
Ja me n'he fet seguidora!!!!
Jo al setembre vaig començar un nou bloc:
"http://elspetitsinfants.blogspot.com
A veure si t'agrada.
Per cert ara enllaçaré el teu bloc amb el meu.
Fins aviat!!!!
Joel Artigas ha dit…
Gràcies Magda per aquest comentari. Jo també em faré seguidor del teu bloc. M'agrada conèixer noves idees, experiències, coneixements, ...

Salutacions. Ens llegim!