Com sóc jo respecte les noves tecnologies?


Mai m'hauria imaginat que les noves tecnologies ens afectessin tant a la nostra vida quotidiana: Mòbils, ordinadors, càmeres de fotos, projectors...; Viuen per fer-nos la vida més fàcil i organitzada, també cal dir que molts cops "estresada".

Personalment trobo d'allò més interessant aprofundir i aprendre a utilitzar-les en el sector educatiu. Sempre m'ha agradat tafanejar i descobrir noves idees per acabar aprenent-les i en aquest cas, utilitzar-les per educar.

De petit sempre em dèien: - No toquis això! Abans, s'han de llegir les instruccions! - Crec que precisament ara és necessàri descobrir, tocar, preguntar, jugar, dubtar, equivocar-se, per poder aprendre realment aquestes eines de treball.

Comentaris

Molt bé Joel. Estic del tot d'acord amb tu: Cal tenir aquesta inquietud i ganes de "tafanejar" i, sobretot, transmetre-ho als qui seran els teus alumnes i potenciar-ho.