"Premio Primavera": un premi ben especial!

Comencem el diumenge? Avui, però, celebrant un premi que m'agradaria compartir amb vosaltres. Es tracta de Premio Primavera, una iniciativa del blog Podemos juntos que m'ha sigut compartit des del blogs Actividades para Educación Infantil, Aprenem a P-5 i Petit Món. Moltes gràcies per pensar en mi!


Així doncs, i seguint lamb la tradició dels premis, cal respondre les normes i instruccions que se'ns demanen. En aquest cas cal respondre les següents preguntes: 
  • Premio que más te ha gustado recibir - No he tingut mai cap premi favorit, tots m'encanten!
  • Regla en los premios que siempre falta - Poder-lo enviar a tothom.
  • Inventa un nuevo nombre de tu flor favorita - ClaveTIC.
  • Mineral que te asombra - Olivino.
  • Argumento perfecto de un libro - Saber transmetre al lector el significat del llibre.
  • Valores que le faltan al mundo - Comprensió, respecte, tolerància,...
  • Erradicarías... - La violència.
  • Razones por las que pasar el premio - No tinc raons. Els premis s'haurien d'entregar a totes les persones.
Com sempre, m'agradaria poder-vos entregar el premi a tots/es els que formeu part d'Educació i les TIC, tanmateix he d'escollir 10 blogs, així doncs aquests són els nominats: 

1. Fer de Mestres - Carme
2. La clase de Miren - Miren
3. Els Petits Infants - Magda 
4. Aula Tic - Ana
5. Fent i desfent - Marta 
6. Idees Magistrals - Estrella 
8. Plastiquem - Espe
9. A'Punto - Vero
10. Món Infantil - Mireia

Comentaris

Bertha ha dit…
Felicidades! Joel y, a todas las premiadas os los mereceis.

Un abrazo feliz domingo.

LaTuDón ha dit…
Joel... enhorabonaaaaa
Joel Artigas ha dit…
@Bertha Muchas gracias Bertha. Este premio también es para tod@s vosotr@s! Abrazos :)
Joel Artigas ha dit…
@Laura Moltes, moltes, moltes gràcies!!!! Igualment... Jo no m'ho esperava gens. Quina il·lusió. Petonets gegants! :)
Magda ha dit…
Moltes gràcies pel premi Joel!!!!!!
El recullo molt il.lusionada !!!!!!
Moltes gràcies per pensar en mi.
Petonets trempat i que passis una bona setmana !!!!!
MUakkkkkk
Joel Artigas ha dit…
@Magda De res! Ja saps que te'l mereixes. Fas una feina estupenda. M'encanta el teu blog. Moltes salutacions :)
Ana Martínez ha dit…
Muchísimas gracias Joel, me lo llevo encantada a mi blog de premios .Un beso.
Joel Artigas ha dit…
@Ana Qué bien!! De nada. Disfrutalo mucho. Un besazo emocionado.
Miren ha dit…
Muchas gracias Joel, me lo llevo a mi página de premios. Un saludo
Joel Artigas ha dit…
@Miren ¡Todo tuyo! Ya sabes que te lo mereces. Un bestio super grande. Muak! :)
Bertha ha dit…
...ah! me lo agencio muchas gracias que guay jejeje:))
Fer de Mestres ha dit…
Felicitats Joel, els premis t'arriben per partida doble; doncs ser finalista d'edublogs ja és un gran premi a la teva dedicació, interès en la recerca de recursos i creativitat.
Estic molt, molt contenta pel reconeixement a la teva tasca de bloguer!!!
Recullo el premi primavera i quan pugui faré l'entrada.
Aprofito a felicitar a la resta de blogs que també han rebut aquest premi.
Petonets
Carme
PLASTIQUEM - Espe ha dit…
Gràcies Joel per aquest regalet tan primaveral!!! Felicitats per ser finalista d'edublogs, t'ho mereixes. Continua així perquè ets un referent per moltes de nosaltres. Una abraçada i fins aviat.
Joel Artigas ha dit…
@Bertha Todo tuyo, los premios son de tod@s! :) Besos.
Joel Artigas ha dit…
@Carme Tots els premis són ben rebuts, així com les vostres aportacions i comentaris. Gràcies per les teves paraules. M'encanta llegir-te per aquí! Muak
Joel Artigas ha dit…
@Espe Per a mi també sou uns grans referents... No saps com n'estic aprenent de tots7es vosaltres. Sort que us tinc a prop. Petonets ben agraïts.