Xarxa Educativa: vols classes particulars?

Ahir, mentre revisava els continguts de Facebook, vaig trobar-me un missatge de Pol Pardini, un jove emprenedor que em presentava el seu projecte Xarxa Educativa. Tal i com ell em va explicar: Des de fa sis mesos, vaig començar a crear un projecte anomenat Xarxa Educativa, amb l'objectiu d'ajudar tant als alumnes que necessiten classes particulars com als professors i acadèmies que en volen donar. Com? Creant una web en què ambdós col·lectius es puguin trobar, posar-se en contacte i, si tot va bé, consolidar un acord. La idea es que es registrin a la web: per una banda, l'alumne es registra havent de donar poca informació, solament la necessària per poder donar una seguretat; per l'altra, el professor haurà de donar molta més informació (horaris disponibles, assignatuees que pot donar, classes en grup o individuals, etc.). D'aquesta manera, l'alumne, quan busqui un professor a través del buscador de la web, podrà cercar el seu professor ideal. Per tant, en aquest sentit, és un projecte social, en tan que el seu objectiu principal és ajudar a aquests dos col·lectius. A més a més, la web serà gratuïta tant pels alumnes com pels professors. No ho trobeu interessant? 


De moment en Pol ens ofereix la seva pàgina de Facebook per donar a conèixer el seu projecte, però ens ha promès que en poc temps ja tindrà la seva pàgina web a punt. Ja et puc ben assegurar que estarem ben atents a la seva obertura. L'exemple d'en Pol, és un exemple més de la realitat d'avui, de la necessitat de donar a conèixer les nostres produccions, la nostra creativitat i originalitat. Per anar fent boca, no us perdeu el vídeo de presentació de Xarxa Educativa. Felicitats Pol!

Comentaris

Xeli Alcaide ha dit…
Tens un regalet al meu blog APRENEM A P-5 ;) (http://aprendreaclasse.blogspot.com.es/)Besos.
Helena ha dit…
Ja calen més pàgines com aquestes!! I encara millor si són locals.

Per cert m'encanta el teu bloc, de tant en tant el lleigeixo i per fi m'he atrevit a fer el meu primer comentari, jeje.

Fa poc que vaig començar el meu bloc (tot arrel de l'Antoni Miralpeix) i la veritat es que ets tota una inspiració per seguir endavant. Seria tot un honor si li fessis un cop d'ull, et deixo el link per a veure que et sembla: aplicacionesmusicales.blogspot.com.es

Gràcies!!

Helena
Joel Artigas ha dit…
@bbbllum Ara mateix passaré pel teu bloc a buscar el premi. Quina il·lusió! Moltíssimes gràcies. Petonets! :)
Joel Artigas ha dit…
@Helena T'he deixat un comentari al teu bloc. Moltes gràcies per deixar la teva petjada a Educació i les TIC.

Molta sort al món dels blocaires, estic segur que n'aprendràs moltíssim. Aprofita-ho al màxim. Una abraçada.
Tapa't de tapes ha dit…
Molt interessant, la publicació! Com sempre, ens instrueixes amb novetats. No paris, que ens alimentes!! he he. Petons i bon dilluns
Joel Artigas ha dit…
Moltes gràcies Marina! No saps com m'agrada llegir aquests comentaris. M'ajuden a seguir treballant! Petonets enormes :)
Helena ha dit…
Hola Joel, gràcies per haver-te passat per MusicApps i fer-te seguidor.

Et vaig deixar la resposta al teu comentari des del meu bloc però pel que veig, blogger no avisa, cosa a tenir en compte per més endavant!

Per cert, xarxaeducativa.cat ja està activa però no te res a veure amb el projecte, que estrany...
Joel Artigas ha dit…
@Helena No, blogger no avisa dels comentaris. Suposo que aquí està la gràcia dels blocs: has d'estar atent a les publicacions dels que segueixes i sobretot fer intercanvi de comentaris constanment (comunicació asincrònica).

Suposo que encara no ho han posat en marxa...esperem rebre novetats ben aviat! Salut! :)