Un bon recull d'idees, recursos i manualitats per treballar els Reis Mags

Els dies van passant i cada cop queda menys pel dia més esperat de tots els nens i nenes. Sí, ja falta ben poc perquè els Reis Mags trepitgin les nostres terres i comencin a repartir regals i més regals! Eps, us heu portat bé? Perquè si no és així ja sabeu què us espera, eh? Tot i així estic segur que els Reis tindran en compte els milers i milers de cartes que han rebut de tots els nens del món. 

Il·lustració de Roger Giménez Tomeo

Com que ja els tenim ben a prop, i de fet ja comença a ser tradició, he pensat que Educació i les TIC els podria donar una bona benvinguda. Com? Doncs, proposant-vos un munt de recursos, materials i idees originals i creatives per treballar els Reis Mags amb els més petitons. Què us sembla?

PLANTILLES PER PINTAR ELS REIS MAGS


EL WEB EN CATALÀ DELS REIS MAGS


"FEM LA CARTA ALS REIS" - PROPOSTA COL·LABORATIVA TAC


UN CONTE DELS TRES REIS


MODELS PER FER LA CARTA ALS REIS 


 PLANTILLES IMPRIMIBLES PER FER LA CARTA ALS REIS


JOCS I RECURSOS PER TREBALLAR ELS REIS MAGS


LA VERITAT SOBRE ELS REIS D'ORIENT 


MANUALITATS















 Que tingueu un bons reis!!!

Comentaris

Ana Martínez ha dit…
Joel, ¡qué estupendísimos recursos para trabajar el día de Reyes! ¡Me gustan todos! Que tengas un feliz día!. Un beso.
Joel Artigas ha dit…
@Ana Qué bien que te hayan gustado!!! Igualmente, que tengas un día de reyes fantástico. Besos! :)
Teresa ha dit…
Bon treball! Bon any i que els Reis et porten moltes idees per al blog ;-)
Joel Artigas ha dit…
@Teresa Gràcies pel comentari! Me n'alegro que t'hagi agradat i que et pugui ser útil. Igualment, que els Reis et portin felicitat i il·lusió. Abraçades. :)
Anònim ha dit…
Un recull molt complert, Joel!
Gràcies per compartir-lo amb nosaltres!
Que passis uns bons reis i que et portin moltes coses!!!!

Fins aviat! ;)
Joel Artigas ha dit…
@Eugènia De res! Gràcies a tots/es vosaltres per tots aquests comentaris que em dediqueu dia a dia. M'encanten!

Igualment, que els Reis et portin moltes cosetes. Petonets ben grans! :)
Caminem plegats ha dit…
Avui em va genial !!! precisament aquesta tarda farem la carta als Reis i li volíem explicar l'història al David, mentre al " taller" anem ultimant els regals que ens portaran la nit del 5 ....

Gràcies de nou ! tu sí que ets un Rei Mag, sempre a punt per portar all+o que hom necessita.
Una abraçada
Marta ha dit…
Ostres!! Quin munt de recursos genials!! Sobretot m'ha encantat l'activitat de la carta als Reis, a veure si pel curs que ve puc muntar alguna coseta per l'estil...
Espero que tinguis un dia de Reis fantàstic.
Petonets.


Joel Artigas ha dit…
@Caminemplegats Uauu! Què bé que us siguin útils els recursos que us penjo, no vegis la il·lusió que em fa saber-ho! Estic segur que al David li encantarà fer la carta als Reis i saber més cosetes de les nostres tradicions màgiques.

Moltes gràcies pels agraïments! Petonets i abraçades reials. :) Muak.
Joel Artigas ha dit…
@Marta Moltes gràcies pels comentaris. Jo també et desitjo uns Reis fantàstics i super creatius.

Guarda't tot el que vulguis, per això ho tinc publicat. Una abraçada gegant!
Anònim ha dit…
Bon blog! http://educacioilatic.blogspot.com.es/
petit món ha dit…
Apa!!! Doncs tu tampoc t'has quedat curt amb la quantitat de material sobre els Reis Mags. Això de la xarxa, blogs, ... és l'invent del segle!!! Qui es podia imaginar que una senzilla pantalleta, un teclat i un "torre" i ... ens proporcionarien aquesta immensitat de material que dia a dia descobrim i compartim.
Gràcies per tot i que els Reis tamb´ñe passin per casa teva.
Una abraçada
Anna
Joel Artigas ha dit…
@Anònim Gràcies. Ja t'he escrit un text conforme no estic d'acord amb la imatge que utilitzeu al bloc. Te'l torno a enganxar aquí per si el llegeixes:

Hola,

Sóc Joel Artigas, el creador del bloc Educació i les TIC http://educacioilestic.blogspot.com/. M'he assebentat que heu creat un bloc amb el mateix nom que el meu i em sembla molt bona idea, sobretot pels recursos que ens compartiu (en teniu tot el dret, tot i que hi hagi molts noms a escollir).

D'altra banda, no em sembla gaire bé que hagueu utilitzat la mateixa imatge de perfil que la que utilitzo al Facebook del meu espai web https://www.facebook.com/pages/Educaci%C3%B3-i-les-TIC/241708495880476 (només heu canviat la tipografia). Fa més de dos anys que ja administro aquest espai i de cara a la imatge que transmet als meus usuaris i seguidors m'agradaria conservar-la. En aquest aspecte, us agraïria si en podeu dissenyar una de nova. A més d'això, cal que tingueu en compte que si utilitzeu qualsevol imatge extreta de qualevol lloc web haurieu de posar com a mínim la font d'on l'extreieu.

Espero no haver-vos causat gaires molèsties, però és que administrar un espai com Educació i les TIC m'ha portat molta i molta feina... Si teniu qualsevol suggerència m'agradaria que me la féssiu arribar al correu educacioilestic@gmail.com Gràcies!

Salutacions!
Joel Artigas ha dit…
@Anna Moltes gràcies per aquest comentari. Sí, quins ho hauria de dir, eh? Fantàstic! :) La xarxa és un lloc genial d'on en pdoem extreure continguts, experiències, recursos genials! Petonets i abraçades, ja gairebé de Reis!
Fer de Mestres ha dit…
Joel, quin dia més atrafegat que portes avui, eh?
Un recull de recursos genial!
Una abraçada!!!
Joel Artigas ha dit…
@Carme Sí, déu ni dó! Ja m'agraden aquests dies ja... jejje! :) Gràcies pel comentari. Petonets ben grans! :)
Magda ha dit…
Uauuuuuuuuuu quina gran quantitat de recursos tant interessants i que ens aniran la mar de bé per aquest dia tant màgic !!!!
Avui has tingut un dia ben hiperactiu ehhhhhhhhh i sempre amb uns magnífics recursos !!!!!
Que el dia de reis vingui carregat de felicitat i alegria i d'um munt de nous projectes i idees per el teu magnífic espai !!!!
Petonets !!!
Blanca B ha dit…
Como me gusta la ilustración!!! me la llevo a mi pc. Menudo trabajo!!!! no nos has dejado nada a los demás, jajajajja. Me los guardo todos, toditos que nunca se sabe, ok?
Muchas gracias, resalao, por tanta manualidad, voy a elegir una para el día 5, a ver si me da tiempo. un besito real.
Joel Artigas ha dit…
@Magda Sí, últimament tinc uns dis molt hiperactivats. Ja toca ja...! Què bé saber que us seran d'allò més útils els enllaços i recursos compartits.

Jo també espero que tinguis uns Reis Mags ben creatius i originals! Una abraçada i un petonet ben màgic.
Joel Artigas ha dit…
@Blanca Sí, llévate todo lo que quieras Blanca! A mi también me encantó la ilustración.

De nada, me alegro que te hayan gustado los enlaces. Estoy seguro que aún nos quedan más... jajaj! Si es que la red es un no parar! Un besito muy pero que muy trabajador.