Convertim el nostre bloc en un podcast?

No sé si deu ser el fred, però cada cop més estic més hiperactiu i amb més ganes d'aprofitar cada pessic de temps per aprendre, publicar i compartir nous coneixements. Mare meva, espero que això no acabi en una bomba de rellotgeria emocional. També us he de dir que rebre aquests magnífics comentaris m'ha animat moltíssim a seguir treballant...!

Ordenant el temps, les paraules...
Il·lustració de Daniel Boada

Fa ja més d'un any, quan Educació i les TIC era ben petita, us vaig presentar l'entrada El Podcàsting: una bona eina educativa. Així doncs, no us tornaré a explicar el seu significat, ni tampoc les seves possibilitats educatives, no obstant si que us presentaré Podcastomàtic, una eina magnífica que ens permetrà convertir qualsevol direcció web en un podcast.


Com fer-ho? Ben senzill caldrà introduir la vostra direcció url (la direcció url és la direcció que us apareix a la barra de navegació. En el meu cas serà http://educacioilestic.blogspot.com) al recuadre blanc. Fet això, només caldrà clicar damunt de Go! i..., màgia! Us apareixeran en una nova finestra totes les vostres entrades preparades per reproduir-les o bé per descarregar-les en format d'àudio. A continuació, teniu el Podcast d'Educació i les TIC. Fantàstic, oi? 

Comentaris

Magda ha dit…
Bones noiet !!!
Vols dir que et podràs desenganxar del bloc????? Molt hiperactiu et veig ehhhhhhh, no sé, no sé, .... bé ja veurem que passa veritat !!!!!
Lo del podcast molt bona idea i sembla ben senzill veritat????
El que passa és que últimament no m'atreveixo a posar cap gadget nou
al bloc perquè amb el que em va passar ara vaig amb més de compte !!!!
Petonets guapo i que et vagin molt bé els nous aprenentatges !!!!
Ana Martínez ha dit…
¡Qué interesante! Tendremos que probarlo, je,je Besitos.
Blanca B ha dit…
estoy haciendo la conversión. Pero tú no estabas de curso??? si es que no puede ser, como dice Magda estás enganchado a tope, jajajaj. Un besito y gracias por la aplicación.
Teresa ha dit…
Molt bona aportació! Dóna gust trobar continguts treballats a la xarxa.

Jo també tinc un blog sobre Educació i TIC. Et deixe l'adreça per si vols pegar-li una ullada.

http://arravaltic.blogspot.com/

Salut i bon dia! :-)
Joel Artigas ha dit…
@Magda Em sembla que de moment no em podré pas desenganxar... encara puc treure el temps de sota les pedres... Sí, jo crec que és una fantàstica, oi? Tranquila això no és cap gadget, es un link extern!

Petonets plens d'aprenentatges! :)
Joel Artigas ha dit…
@Ana Qué bien que te haya gustado. Me encanta! :) Besitos
Joel Artigas ha dit…
@Blanca Sí, pero de momento puedo aún tengo tiempo para hacer entradas (si me las preparo)... No puedo estar ni un minuto sin vosotr@s. Besos y de nada! :) Gracias a vostr@s. Muak!
Joel Artigas ha dit…
@Teresa Sí? Què bé que t'hagi agradat! Ara mateix faré una ullada al teu bloc. Una abraçada! :)