3 eines indispensables per fer una bona gestió de Twitter

Com bé recordareu, ja fa cosa d'una setmana vaig publicar el post Passos bàsics per aprendre a utilitzar Twitter. Molts de vosaltres em vau contestar que us va semblar molt interessant i que de seguida que poguessiu ho posarieu en pràctica. Així doncs, l'entrada d'avui va més enllà de la seva utilització, ja que us proposo eines per poder gestionar i administrar correctament els vostres comptes de Twitter.


Sí, l'aparició de Twitter ha donat peu a la creació de múltiples plataformes que ens faciliten la gestió de la nostra activitat a Twitter. Un aspecte força atractiu per aquells usuaris que es dediquen dia a dia a guarnir l'activitat comunicativa d'empreses, fundacions, cooperatives,... (els anomenats Community Managers). Avui dia el CM és una figura indispensable per donar a conèixer els objectius clau de les empreses, és aquell que mitjançant la publicitat i el marketing és capaç d'arribar als usuaris. Evidenment, el món de les NTIC (noves tecnologies de la informació i de la comunicació) evoluciona dia a dia, canviant i modificant esquemes cada minut, així doncs cal estar en una continua formació que ens permeti entendre el què ens demana la societat digital d'avui. 

1. En primer lloc avui us presento Pluggio, un espai magnífic que principalment ens permetrà gestionar les nostres compte de Twitter, així com: escriure posts, veure els RT, les mencions i els DM's que ens han fet, respondre missatges, fer tuits conjunts, programar tuits, etc. Com bé podeu observar un bon recull de possibilitats! 


Un cop registrats, us recomano que abans de començar a fer servir aquest espai web visualitzeu els vídeos d'ajuda que podeu trobar a la part inferior dreta. Són molt curts i ens expliquen detalladament les funcions de cada una de les eines que se'ns proporcionen. Sense cap mena de dubte, un lloc imprescindible per a tots aquells que ens comuniquem diàriament amb el Twitter.

2. En segon lloc us presento Buffer, un bon lloc per administrar els nostres tuits. Com? Ben fàcil, posant en cua tot allò que volem tuitejar. Així doncs, aquest espai ens permetrà escollir en quin moment exacte volem publicar els nostres tuits. Una bona eina per fer difusió dels nostres continguts i poder fer arribar a tothom les nostres publicacions. Què us hi animeu? És molt intuïtiu! 


3. En últim lloc us presento TweetBoard, un espai magnífic per visualitzar estadístiques a temps real dels nostres comptes a Twitter. En aquest podrem veure un bon recull de dades, així com: els nostres seguidors, llistes, creixement del nostre espai, influència a la xarxa,... Per fer-lo servir només ens caldrà introduir la nostra direcció de Twitter, en el meu cas @joelart7, així doncs no ens caldrà fer cap tipus de Login.

Comentaris

Tapa't de tapes ha dit…
Ai, Joel! És tan interessant això que expliques!! La veritat és que quan vaig llegir el teu post anterior vaig pensar que m'hi posaria, però és que ara no sé si tindré temps per a tot! Aquestes xarxes també reclamen el seu temps, i el tenim tan escàs... en tot cas, em guardo el teu manual per quan trobi aquest temps perdut, mai se sap! Molt útil per a tots aquells que funcionen molt amb twitter!! dedueixo que tu també, oi? Petons!
Joel Artigas ha dit…
@Marina Sí, t'he de confessar que sóc un terrible fan de Twitter, de fet de les noves tecnologies en general. M'encanten! Quan tinguis temps és molt recomanable que t'obris un compte de Twitter, jo n'estic aprenent moltíssim! Una abraçada ben gran!
A´Punto ha dit…
Muy buen post Joel, ayyyy lo del Twitter no me gusta mucho pero con tutoriales así se lleva mejor jaja
Un besote
Fer de Mestres ha dit…
Jo com la Marina, endreço la informació pel diu que em decideixi a fer piulades.
Bon cap de setmana!!!
Besets
Joel Artigas ha dit…
@Vero Gracias Vero! Celebro que te haya gustado. Eps, Twitter indispensable para los CM. Besitos! :)
Joel Artigas ha dit…
@Carme Endreça, endreça que de ben segur que et serà ben útil. Un petonet ben gran! :)
Ana Martínez ha dit…
Joel,cuando puedas pásate por mi blog de premios. Tienes uno esperándote. Un beso.
http://regalosaulatic.blogspot.com.es/2013/01/premio-one-lovely-blog-award.html
Magda ha dit…
Doncs jo també em guardo aquestes entrades del twiter ben guardadetes per si un dia d'aquests trobo els temps que ara necessito veritat Joel???
Això que amb els teus post m'entren unes ganes de twitejar !!!!!
Petonets de cap de setmana !!!
Blanca B ha dit…
Me entusiasma que te guste tanto el pajarito, porque si tengo dudas... o sea que prepárate, porque lo de volar por twitter lo llevo fatal. Un besote volador.
Joel Artigas ha dit…
@Ana Muchísimas gracias Ana, ahora mismo voy a buscarlo. Qué ilusión. Un abrazo muy fuerte! Besos.
Joel Artigas ha dit…
@Magda I tant, guarda't tot el que vulguis, estic segur que a la llarga et serà molt útil. Ja saps que sempre que vulguis pots començar a "piular". Petonets gegantins. Bona setmana! :)
Joel Artigas ha dit…
@Blanca Me apasiona, Blanca. Estoy del todo enganchado. Ya te ayudaré siempre que lo necesites, yo encantado. Muchos, pero que muchos besos! :)