Punts de llibre brodats, un bon regal per aquest Nadal

Bé, suposo que a hores d'ara ja esteu tastant les meravelles d'aquest Nadal: les reunions familiars, els àpats tradicionals, la il·lusió d'alguns regalets,... Així doncs, avui, i per tal de no perdre el fil, us presento un dels regals que he fet a dos persones molt especials: en Jordi i la Imma. Espero que us agradi i que si n'és el cas també ho pogueu fer vosaltres! 

PUNTS DE LLIBRE BRODATS


INGREDIENTS

Caixa de Cereals
Llapis i goma
Plantilla de lletres originals (jo ho vaig fer amb les lletres impreses)
Fil de cotó de color groc i verd (escolliu els colors que preferiu)
Agulla
Punxó
Regle
Suro
Pega
Cinta aïllant
Cúter
Fil gruixut (presentació)
 
PASSOS A SEGUIR

1. Tallar amb el cúter el nostre punt de llibre. Escolliu la mida que més us interessi. Per tenir-ne una idea podeu agafar altres punts de llibre que ja tingueu per casa. 

Podeu utilitzar qualsevol marca de cereals

2. Imprimir la tipologia de lletres que més ens agradi amb els noms de qui volem fer els punts de llibre. Fet això, caldrà retallar-ho a la mida del nostre punt de llibre i subjectar-ho damunt amb clips.



3. Perforar amb el punxó el contorn de les nostres lletres i brodar lliurement amb el fil de cotó groc i/o verd. 



4. Finalitzat el brodat, caldrà posar cinta aïllant a la part de darrera per evitar que es desfili.


5. Tallar novament un punt de llibre. Aquest però haurà de fer 1cm més de llarg per poder fer el forat i fer-hi passar el fil. Tot seguit, enganxeu-lo a la part del darrera del punt de llibre que tingueu brodat (jo vaig fer servir Super Glue). 



I... Ta txán! Aquí teniu uns magnífics punts de llibre (podeu aprofitar per felicitar el Nadal i el nou any). Espero que us agradi. Bones festes a tots/es! 


*Idea original agafada de l'espai Tuteate y...

Comentaris

Una idea francament original i creativa.

Bon Nadal, Joel!
Petonets.
Joel Artigas ha dit…
@Txell Moltes gràcies!!! Celebro que t'hagi agradat. Molts petonets. Que tinguis unes festes fantàstiques i cretaives! MUak.
A´Punto ha dit…
Que lindos Joel¡ Los has hecho tú? Son super originales me han encantado¡ Un besiños super grande y especial¡
PLASTIQUEM - Espe ha dit…
Una proposta molt interessant, la guardo per Sant Jordi. Una forta abraçada i et desitjo TOT I RES, vull dir, tot allò que et fagi feliç i res que et fagi posar trist.
Joel Artigas ha dit…
@Vero Sí, Vero! Sí, al final han quedado bonitos eh? Qué bien que te hayan gustado. Muchos besos y abrazos. Muaaaaaaak!
Joel Artigas ha dit…
@Espe Gràcies per la felicitació, m'ha fet molta il·lusió! Què bé que t'hagi agradat i que hagis decidit agafar la idea per Sant Jordi. Una abraçada més que gran!!!! :) Bon Nadal.
Olga ha dit…
Uaaauuu! Són genials!!! Jo també m'ho apunto... però per fer al racó de traç!
Quin gran detall!!!
Bones festes. Joel!
Joel Artigas ha dit…
@Olga I tant!! Apunta't tot el que vulguis. Me n'alegro moltíssim que t'hagin agradat. Jo vaig disfrutar moltíssim fent-los! Petonetssss molt i molt nadalencs.
Caminem plegats ha dit…
Ostras, quina feinada! i que originals que són! m'agrada molt la idea, t'han quedat genials!
Gràcies per compartir-ho artista!
Joel Artigas ha dit…
@Caminemplegats M'agrada saber que t'han agradat. Gràcies per les felicitacions! Ja et puc ben assegurar que a mi em va encantar fer-los. Una abraçada ben gran!!
Miren ha dit…
Vaya idea más genial, han quedado chulísimos. Un saludo
Ana Martínez ha dit…
Quedan preciosos, Joel. Gracias por compartirlos. Un beso.
María Corcuera ha dit…
Me encanta Joel y Feliz Navidad.
Magda ha dit…
Uauuuuuuu si ja et dic jo que ets una caixa de sorpreses jejejjejeje
Originals,creatius, encantadors, "estupendus" .... tots aquests adjectius i més per aquests punts de llibre tant fantàstics !!!!
Em copio la idea ben copiada que segur que la faig servir en més d'una ocasió !!!!!
Que acabis de disfrutar de les festes trempat !!!!!
Petonets ben creatius !!!!!
M'encanten Joel!!! Ets un artista!!
Una forta abraçada!
elhadadepapel.com ha dit…
Que bonito... ya tienes hasta tutorials!! wow
Feliz navidad
Un abrazo!
Carmela ha dit…

Feliz 2013 con mucho cariño de todos los que participamos en Los Talleres de Aprender a Aprender
Bertha ha dit…
Precioso este tutorial me encanta!

Joel: me paso un poquito antes para desearte una feliz entrada de" Año 2013" pués me ausento unos días y no me perdonaría no haberte felicitado.

¡Feliz 2013 y que toda tus espectativas se cumplan!

Abrazos.
Joel Artigas ha dit…
@Miren Gracias! Celebro que te hayan gustado. Un abrazo muy grande. Muak! ;)
Joel Artigas ha dit…
@Ana De nada! Gracias a vosotr@s. Me alegro que yte hayan gustado. Gracias por el comentario. Petonets.
Joel Artigas ha dit…
@MaríaCorcuera Igualmente!!!! Qué tengas una feliz navidad y una buena entrada de año! Abrazos.
Joel Artigas ha dit…
@Magda Moltíssimes gràcies per tots els adjectius que m'has dedicat. M'encanta rebre aquests comentaris. Molts petonets. Igualment, que tinguis un Bon Nadal i una bona entrada d'any 2013!!!! Muaaak
Joel Artigas ha dit…
@M.Àngels Moltes gràcies!!! Me n'alegro que t'agradin. Vaig disfrutar moltíssim fent-los. Molts petonets i abraçades! :)
Joel Artigas ha dit…
@equipo:Hannah/Noah/Hilke Graciassss!!! Sí, mi primer tutorial, bien!!!! Besitos. :)
Joel Artigas ha dit…
@Carmela Muchas gracias!!!! Igualmente, que tengáis una entrada de año magnífica. Gracias por el comentario. Abrazos! ;)
Joel Artigas ha dit…
@Bertha Muchas gracias, ahora mismo pasaré por tu blog a desearte una buena entrada de año 2013. Tampoco me lo podría perdonar... :)

Gracias y más gracias por el comentario. Un abrazo de los más grandes.